Tapasin aikanaan lahjoittaa Näkövammaisten liitolle rahaa ja sain sieltä siitä hyvästä hienon Annansilmät-kalenterin seinälle kerran vuodessa.
Viimeksi lahjoittaessani sitä ei kuitenkaan enää tullut. Tietääköhän joku onko kalenteri lopetettu? Liiton sivuilta pystyy lahjoittamaan, mutta osoitetta ei kysytä enää eli tuskin saa postissa kalenteriakaan.
Annansilmät-kalenteri
8
634
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ei ole lopetettu, tullut joka vuosi edelleen. En tiedä miksi et ole saanut
- Anonyymi00002
Vuoden 2026 kalenteri on aika mitätön: sama naali kuvattu kahdelle kuukaudelle, marraskuussa pitäisi olla jo talviväritys. Helmikuun kuvassa ei ole näätä, vaan kärppä tai lumikko
- Anonyymi00003
Havaitsin saman asian helmikuun eläimestä ja sen kuvatekstistä eli kuvassa ei todellakaan ole näätä vaan kärppä jolla musta hännän pää tai sitten lumikko koska kuvassa ei nää häntää mutta pään jykevyydestä johtuen todnäk kärppä on kuvattuna.
- Anonyymi00005
Liiton sivuilla ei tod. ole mitään mainintaa kalenterista tai muustakaan lahjoittajarek. toiminnasta (joulukortit tms. ). Sen sijaan käsi oikosena kerjätään rahaa, anna sinne ja tänne. Kyllä on mennyt oudoksi
Annansilmät-Aitta lopettaa toimintansa keväällä 2026, mikä tarkoittaa perinteisen Annansilmä-seinäkalenterin tuotannon päättymistä.
Tämän tieski kertoa tekoäly.- Anonyymi00006
Ahaa, sepä ikävää. Täytyy alkaa tilata varmaan sitten jotain lehteä, jonka mukana tulisi kalenteri.
- Anonyymi00007
Mä olen ostanut monena vuonna apu-lehden irtonumeron jonka mukana on ollut kalenteri
- Anonyymi00008
En tiedä, mut eikö liitosta saa selvyttä sieltä kysymällä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54969
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12889En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45818- 62798
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67586
- 132569
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20547- 49534
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 29505
- 33497
- 72476
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33445- 17430
- 24429