JONNE eikö se ole laitonta ajaa tähän aikaan vuodesta nastarenkailla. Sinä vaihingoitat julkisia teitä
JONNEN CADDY
15
1891
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nuin vähillä ajoilla tiet säry
- Anonyymi
No nyt minäkin tiiän tuon takapihan jonka kautta ajaneet, eipä ole sillä puolen tullut käytyä.
- Anonyymi
Kumi palaa..
- Anonyymi
Lopeta ulina ettei tarvi turpaan painaa
- Anonyymi
LAITON UHKAUS
- Anonyymi
Paina paina menee ja kovaa.!!!
- Anonyymi
Kyllä järjestyy
- Anonyymi
Antaa caddyn liikkua ompahan jotakin katsottavaa
- Anonyymi
Oli vaihtunut lava-auto blokkaamaan häiriköt.
- Anonyymi
Itke.. ITKE!!!
- Anonyymi
Paina hanaa ,antaa pyörän pyörii...
- Anonyymi
On se v-kasissa mahtava ääni on mukava kuunnella jyrinää
- Anonyymi
Antaa jyristä....
- Anonyymi
Pittää salamehtuu hommissa olla kesälläkin nastarenkaat, jos joutuu liukkaita juurakoita pitkin ajelemaan. Muita syitä idiotismin lisäksi ei tule mieleen.
- Anonyymi
Kyllä se taitaa olla Jonnella kusi noussu päähän tai sitte on muunten vaan koppa sekasin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096