Kun kokonaisuutta tarkastellaan, niin onhan asia täysin selvä, että rakkaudella Pattayaan on suuri merkitys näiden henkilöiden arkeen ja vielä se että samaa mieltä ja samaa käytöstä tulee tuutin täydeltä joka päivä.
Idioottimaista on että samaa ryhmää edustaa skaalassa poistettujen viestien turvan aukojasta ja syylittäjästä lähtien insinööriin ja miljonääriin, kaikkien antaen toinen toisilleen vertaistukea.
Tuo toiminta ei ole mitään muuta kuin feikkeilyä, yhden miehen teatteria muutaman avustajansa kanssa.
Kokonaisuuden tarkastelua Räpsyttömälle viikolle.
9
118
Vastaukset
- Anonyymi
Vastataan laadukkaasti, lahkolaisen toimesta, pitääkseen palstan korkeaa tasoa yllä.
"Täällähän minä,, tuut, tuut. pii. paa.... simon kylässä, elän kuin posso vitukossa.
By NumBall (röh röh kviiiiik!!!)" - Anonyymi
Varin on kuiva ja yksitoikkoinen käsikirjoitus Sisäpiirin apinoiden teatterissa, ei kovinkaan paljon uusia aiheita.
- Anonyymi
Seuraavassa pääartistin tyylinäyte:
Possondeeruksen viha maajusseja kohtaan johtuu maataloustuista. Siitä on ollut usein juttua.
Possondeerus ajattelee maataloustukien olevan jokin extrabonus maajussille, jotta tämä voi ottaa rennosti, laiskotella, ryypätä ja rietastella sitten Pattayalla.
Maataloustuet kuuluisi Possondertalin ihmisen mukaan hänelle, koska hän kuuluu omasta mielestään ylivertaiseen ihmiskastiin ja älymystöön, koska hänellä on asperger ja autismi.
Se on sitten maajussien vika, ettei Posauksen fyrkat riittäneet Thaimaassa eloon.
2010- Anonyymi
Niin, onhan Pasasen akan poika verrannut itseään Einsteiniin, koska on lukenut arvion että Einsteinillakin olisi ollut asperger. Voin kertoa Pasaselle sen nopeasti tai hitaasti:
Sinä et ole Einstein. S i n ä e t o l e E i n s t e i n . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, onhan Pasasen akan poika verrannut itseään Einsteiniin, koska on lukenut arvion että Einsteinillakin olisi ollut asperger. Voin kertoa Pasaselle sen nopeasti tai hitaasti:
Sinä et ole Einstein. S i n ä e t o l e E i n s t e i n .Toki ken tahtoo voi pitää tuota esikuvaansa Kymppiä järjellisenä perheellisenä liikemiehenä, miljonäärinä, mutta kirjoituksensa ei sitä osoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki ken tahtoo voi pitää tuota esikuvaansa Kymppiä järjellisenä perheellisenä liikemiehenä, miljonäärinä, mutta kirjoituksensa ei sitä osoita.
Onko se hänen vikansa että sinä et osaa arvostaa suomalaista maaseutua ja suorastaan halveksit Thaimaata? Eiköhän se vika ole siellä päässä siinä kaverissa joka katselee peilistäsi omahyväisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se hänen vikansa että sinä et osaa arvostaa suomalaista maaseutua ja suorastaan halveksit Thaimaata? Eiköhän se vika ole siellä päässä siinä kaverissa joka katselee peilistäsi omahyväisenä.
Samaa naamaa ei jaksanut edes Pattayan hutsu katsella.
- Anonyymi
Ei resupekka sinä kerrot että minä vihaan maajusseja, en vihaa he ovat välttämättömiä suomen ruokahuollolle, sinä kerrot myös että maataloustuet ovat extraa maajussille, sanoin kerrot minä kuulun mielestästäni ylivertaiseen ihmiskastiin ja älymystöön, koska kerrot minulla olevan asperger ja autismi, mistään näistä väitteistä en ole täällä koskaan esittänyt, enkä varsinkaan sitä että olisi maajussien vika että rahani eivät riittäneet thaimaan eloon muutakuin 10 vuotta, mutta tämäkin väite on sinun keksimäsi, ilman mitään totuuspohjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei resupekka sinä kerrot että minä vihaan maajusseja, en vihaa he ovat välttämättömiä suomen ruokahuollolle, sinä kerrot myös että maataloustuet ovat extraa maajussille, sanoin kerrot minä kuulun mielestästäni ylivertaiseen ihmiskastiin ja älymystöön, koska kerrot minulla olevan asperger ja autismi, mistään näistä väitteistä en ole täällä koskaan esittänyt, enkä varsinkaan sitä että olisi maajussien vika että rahani eivät riittäneet thaimaan eloon muutakuin 10 vuotta, mutta tämäkin väite on sinun keksimäsi, ilman mitään totuuspohjaa.
Itse asiassa lähes kaikki mitä palstalla kirjotellaan, 2010 niminen sylttytehdas on väittänyt minun sanomikseni, vaikka todellisuudessa pellenaama on itse asian ensimmäisen kerran ilmaissut palstalla, minä olen ottanut kantaa, thaimaan huonoon terveyden huoltoon, laittomiin kaatopaikkoihin, sekä helvetin vaaralliseen liikenteeseen, 10 vuoden yhtä mittaisella kokemuksella näitä väitteitä ole mitään syytä korjata, kun ne ovat 100% totta.
Ajatellaanpa tuota liikennettä hieman tarkemmin, vuodessa kuolee tieliikenteeseen yli 20.000 ihmistä, ja noin miljoona vammautuu, millainen yhteiskunnallinen rasite nämä 1.000.000 vuosittain vammautuvaa on sairaalajärjestelmälle, vain pienelle osalla on vakuutus joka korvaa jotain jos korvaa.. Vakuutukset on erittäin kalliita kun huomioidaan keskimääräinen palkkataso, niihin kunnollisiin ei ole yksinkertaisesti varaa.. Pienestä palkasta kun maksat omat ja perheesi kulut, elätät vanhempasi massia ei jää muuhun.
Arvaa osamaksu miljonääri kuka täällä kuikuilee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 1023046
- 532262
- 211731
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61528Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374