Elikkäs siis tosiaan oon harkinnut pidempään aikaa nyt antaa mun 2 kissaa pois. Oma elämän tilanne on muutunut niin rajusti ja omat voimat enää ei riitä mihinkään suuntaan jaksamiseen ja oon jo pidempään tosiaan miettinyt niiten luovuttamista. Oisko mittään vinkkejä antaa siihen et miten siitä pääsis yli jos nyt päätänki lopullisesti niiten luovuttamiseen. Mieli on jo nyt kauheen haikea ajatuksesta , valitettavasti oma kroppa eikä pääkoppa enää pysy asioitten perässä.
Kissan luovuttaminen
4
230
Vastaukset
- Anonyymi
Kipeätä se varmasti tulee tekemään pitkän aikaa, mutta hyvä tuo on, jos ymmärrät itsekin, että et pysty huolehtimaan niistä tarpeeksi ja haluat turvata niiden elämän ja olemisen.
Yritä löytää niille hyvä koti, kysy vaikka eläinsuojeluyhdistykseltä apua asiaan, jos heidän kautta löytäisit niille sellaisen kodin, jossa niistä varmasti huolehdittaisiin hyvin.
Sekin auttaisi omaa toipumistasi niiden luopumisesta, kun tietäisit niiden voivan silti hyvin.- Anonyymi
Hyvä vinkki. Kodinetsintä kannattaa tehdä niin että saavat vastuulliset kodit, eivätkä joudu esimerkiksi luontoon hylätyiksi.
- Anonyymi
Huoli on myöskin nykyisin kissakauppa. Kovia on pentuhinnat rekisteröimättömistä kissoista. No se itsessään ei ole se pointti .utta se on että jos rekisteröimättömät kissanpennut makasaa useamman satasen. On kyllä kissankohdalta erittäin huono asia.! Sillä pentutehtailu on silloin tuloksena kun maatiaiskissat hinnaltaan korkeita. Itse en osta näiltä puolentonnin pennuttajilta kissaa koska kukaan ei voi valvoa kuinka tiheästi niitä pennutetaan. Nyt on vallalla omituinen buumi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432792
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222372- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151772Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725