Kissan luovuttaminen

Anonyymi-ap

Elikkäs siis tosiaan oon harkinnut pidempään aikaa nyt antaa mun 2 kissaa pois. Oma elämän tilanne on muutunut niin rajusti ja omat voimat enää ei riitä mihinkään suuntaan jaksamiseen ja oon jo pidempään tosiaan miettinyt niiten luovuttamista. Oisko mittään vinkkejä antaa siihen et miten siitä pääsis yli jos nyt päätänki lopullisesti niiten luovuttamiseen. Mieli on jo nyt kauheen haikea ajatuksesta , valitettavasti oma kroppa eikä pääkoppa enää pysy asioitten perässä.

3

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kipeätä se varmasti tulee tekemään pitkän aikaa, mutta hyvä tuo on, jos ymmärrät itsekin, että et pysty huolehtimaan niistä tarpeeksi ja haluat turvata niiden elämän ja olemisen.
      Yritä löytää niille hyvä koti, kysy vaikka eläinsuojeluyhdistykseltä apua asiaan, jos heidän kautta löytäisit niille sellaisen kodin, jossa niistä varmasti huolehdittaisiin hyvin.
      Sekin auttaisi omaa toipumistasi niiden luopumisesta, kun tietäisit niiden voivan silti hyvin.

• Anonyymi

Hyvä vinkki. Kodinetsintä kannattaa tehdä niin että saavat vastuulliset kodit, eivätkä joudu esimerkiksi luontoon hylätyiksi.

• Anonyymi

Huoli on myöskin nykyisin kissakauppa. Kovia on pentuhinnat rekisteröimättömistä kissoista. No se itsessään ei ole se pointti .utta se on että jos rekisteröimättömät kissanpennut makasaa useamman satasen. On kyllä kissankohdalta erittäin huono asia.! Sillä pentutehtailu on silloin tuloksena kun maatiaiskissat hinnaltaan korkeita. Itse en osta näiltä puolentonnin pennuttajilta kissaa koska kukaan ei voi valvoa kuinka tiheästi niitä pennutetaan. Nyt on vallalla omituinen buumi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe