Elikkäs siis tosiaan oon harkinnut pidempään aikaa nyt antaa mun 2 kissaa pois. Oma elämän tilanne on muutunut niin rajusti ja omat voimat enää ei riitä mihinkään suuntaan jaksamiseen ja oon jo pidempään tosiaan miettinyt niiten luovuttamista. Oisko mittään vinkkejä antaa siihen et miten siitä pääsis yli jos nyt päätänki lopullisesti niiten luovuttamiseen. Mieli on jo nyt kauheen haikea ajatuksesta , valitettavasti oma kroppa eikä pääkoppa enää pysy asioitten perässä.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kipeätä se varmasti tulee tekemään pitkän aikaa, mutta hyvä tuo on, jos ymmärrät itsekin, että et pysty huolehtimaan niistä tarpeeksi ja haluat turvata niiden elämän ja olemisen.
Yritä löytää niille hyvä koti, kysy vaikka eläinsuojeluyhdistykseltä apua asiaan, jos heidän kautta löytäisit niille sellaisen kodin, jossa niistä varmasti huolehdittaisiin hyvin.
Sekin auttaisi omaa toipumistasi niiden luopumisesta, kun tietäisit niiden voivan silti hyvin.- Anonyymi
Hyvä vinkki. Kodinetsintä kannattaa tehdä niin että saavat vastuulliset kodit, eivätkä joudu esimerkiksi luontoon hylätyiksi.
- Anonyymi
Huoli on myöskin nykyisin kissakauppa. Kovia on pentuhinnat rekisteröimättömistä kissoista. No se itsessään ei ole se pointti .utta se on että jos rekisteröimättömät kissanpennut makasaa useamman satasen. On kyllä kissankohdalta erittäin huono asia.! Sillä pentutehtailu on silloin tuloksena kun maatiaiskissat hinnaltaan korkeita. Itse en osta näiltä puolentonnin pennuttajilta kissaa koska kukaan ei voi valvoa kuinka tiheästi niitä pennutetaan. Nyt on vallalla omituinen buumi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561