Elikkäs siis tosiaan oon harkinnut pidempään aikaa nyt antaa mun 2 kissaa pois. Oma elämän tilanne on muutunut niin rajusti ja omat voimat enää ei riitä mihinkään suuntaan jaksamiseen ja oon jo pidempään tosiaan miettinyt niiten luovuttamista. Oisko mittään vinkkejä antaa siihen et miten siitä pääsis yli jos nyt päätänki lopullisesti niiten luovuttamiseen. Mieli on jo nyt kauheen haikea ajatuksesta , valitettavasti oma kroppa eikä pääkoppa enää pysy asioitten perässä.
Kissan luovuttaminen
3
203
Vastaukset
- Anonyymi
Kipeätä se varmasti tulee tekemään pitkän aikaa, mutta hyvä tuo on, jos ymmärrät itsekin, että et pysty huolehtimaan niistä tarpeeksi ja haluat turvata niiden elämän ja olemisen.
Yritä löytää niille hyvä koti, kysy vaikka eläinsuojeluyhdistykseltä apua asiaan, jos heidän kautta löytäisit niille sellaisen kodin, jossa niistä varmasti huolehdittaisiin hyvin.
Sekin auttaisi omaa toipumistasi niiden luopumisesta, kun tietäisit niiden voivan silti hyvin.- Anonyymi
Hyvä vinkki. Kodinetsintä kannattaa tehdä niin että saavat vastuulliset kodit, eivätkä joudu esimerkiksi luontoon hylätyiksi.
- Anonyymi
Huoli on myöskin nykyisin kissakauppa. Kovia on pentuhinnat rekisteröimättömistä kissoista. No se itsessään ei ole se pointti .utta se on että jos rekisteröimättömät kissanpennut makasaa useamman satasen. On kyllä kissankohdalta erittäin huono asia.! Sillä pentutehtailu on silloin tuloksena kun maatiaiskissat hinnaltaan korkeita. Itse en osta näiltä puolentonnin pennuttajilta kissaa koska kukaan ei voi valvoa kuinka tiheästi niitä pennutetaan. Nyt on vallalla omituinen buumi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.774822HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen1834570Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu523803Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833190- 471765
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert251524- 141338
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221252- 151174
- 381121