Tiedän kun o lin:
Yksityisellä: n. 3600EUR.
Julkisella: n.280EUR.
Tämän verranmaksaa sama silmäleikkaus yksityisellä ja julkisella.
16
142
Vastaukset
- Anonyymi
Jälkimmäinen on verovaroin tuettua.
Eli muut kansalaiset maksaa n. 90 %- Anonyymi
Onhan yksityisellä se etu, että pääsee heti siihen leikkaukseen eikä tarvitse odottaa jonossa sitä puolta vuotts.... puolen vuoden sairausloma leikkausjonossa....
- Anonyymi
Meinaatko, että leikkauksen todellinen hinta on julkisella sama kuin voittoa tavoittelevalla yksityisellä?
- Anonyymi
Minä jätin yksityisen väliin ja hain terveyskeskuksesta lähetteen
keskussairaalan silmäpolille kaihileikkaukseen minkä sainkin.
Kolme kuukautta ja pääsin.
Mutta sie maksoit vähän enemmän mie sain vaan poliklinikka
maksun 67 euroa.. - Anonyymi
Mulla oli 2:silmän kaihi kerralla ja jooutuivt käyttämään jotain piikitettävää antibiottia tippojen lisäksi.
- Anonyymi
Muut kansalaiset maksavat tyhjästä 90%.
- Anonyymi
Kuten sinulle tulevaisuudessa tehtävästä kaihileikkauksesta.
- Anonyymi
mulla on vatsa löysänä
- Anonyymi
Savossa ei osata edes kunnollista kiljua tehdä, mikä sinänsä yllätys. No, Sale on tyytyväinen kun kaljan menekki tapissa.
- Anonyymi
Julkisella ei saa esim linssi leikkausta jolla korjataan mm..hajataitto..
Minulla on voimakas hajataitto ja likinäkö ja ikänäkö..sopivia silmälaseja ja piilolinssejä ei meinaa saada ja on kalliita..
Kaihilieikkauksessa ei saisi kuin yhden korjauksen linssit julkisella ja olen pakotettu tämän vuoksi menemään yksityiselle leikkaukseen...hinta n. 6000 euroa - Anonyymi
Köyhälle kaikki on kallista ...
- Anonyymi
Tähän saakka täällä on kylläkin ruikutettu, että köyhille on kaikki ilmaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän saakka täällä on kylläkin ruikutettu, että köyhille on kaikki ilmaista.
Niin on mutta tarjonta voisi olla laajempikin.
- Anonyymi
Julkisella puolella ei pitäisi leikata mitään. Jos on tarve, niin jokainen maksakoot itse leikkauksensa yksityisellä sektorilla.
- Anonyymi
Ameriikan meininki.
Jos et ole ottanut vakuutusta, joka maksaa leikkauksesi, niin kuole pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ameriikan meininki.
Jos et ole ottanut vakuutusta, joka maksaa leikkauksesi, niin kuole pois.Venäjän meininki taas on että lähetetään rintamalle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232