katellaan vieraita miehiä uskollisesti lesta opissa mitäköhän muuta ne saarna miehet puhuu
lestadiolaisuus on niin ihana usko kun jumala johdattaa sen oikean puolison
32
467
Vastaukset
- Anonyymi
Baliel johdattaa omia lapsiaan
- Anonyymi
Muistakaa lesta parat ettette saa kirjoitella yleisöosastoihin!!!
https://www.uskontojenuhrientuki.fi/
Voit varautua nyt siihen, että Jumala ei puutu seurakuntatyöhön, se on teille oudon Jumalan, Jeesuksen aluetta, jolla on Kaikki valta, TAIVAASSA ja Maan päällä, ja he ovat heittäneet Hänet pois mielestään;
Matt 28; 18; Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Vahvistus Dan 7;14.- Anonyymi
ja pano kone osottelee kyrvällä joka suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko väärin Lestalla ottaa suihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos vaikka menee rautais annos väärään reikään, suuhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siemenruiskaisu sisältää paljon proteiinia ja vieläpä hyvänlaatuista. Herra on tarkoittanut sen myös ravinnoksi!
Jumala ei johdata muita, kun omaa kansaansa, joten etsi ensin Jeesus, joka johdattaa omiaan, eli oletko Jeesusken seuraaja.
- Anonyymi
Ja haaroväli vain naisilla kostuu!
- Anonyymi
Miksi vain naisilla?
Näytä yksikään kohta Uudessa Testamentissa, jossaJumala johtaa parisuhteeseen, sillä Jeesuskellahan on kaikki valta.
- Anonyymi
Jeesus ja Jumala on tismalleen yksi ja sama asia. Ota hyvä Pinna asioista selevää. Jumala otti ihmisen muodon, tuli tänne Jeesuksena ja kuoli itse ihmiskunnan syntein tähden. Jeesus ja Jumala on täysin sama asia!
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ja Jumala on tismalleen yksi ja sama asia. Ota hyvä Pinna asioista selevää. Jumala otti ihmisen muodon, tuli tänne Jeesuksena ja kuoli itse ihmiskunnan syntein tähden. Jeesus ja Jumala on täysin sama asia!
Olen ottanut jo, siitä on aikaa luokkaa yli 70 vuotta.
Ehkä Sinunkin tuee opiskella lisää, sillä Isä oli jo silloin Tavaassa, kun Jeesus kuoli ristillä, ja kolman jumala persoona Henki on irrallinen Henki, joka muista riippumatta toimii, Kasteuissa ja Pyhissä Ihmisissä, eikä ole kenenkään käskettävissä.- Anonyymi
Eikö jeesustelijalla ole muita vastauksia?
Anonyymi kirjoitti:
Höpisi. Jumala on Isä, josta Jeesus kertoo ihmisille; Matt. 6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
Olen selvittänyt sen yli 70 vuotta sitten, milloin sinä aij0ot se tarkistaa Raamatusta.
Poika on taas Jeesus, josta Matt. 11:25 Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
Tämä selvisi minulle jo ennen 7,5 vuoden Teolisia opintoja, paljonko Sinulle niitä kertyi?- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Höpisi. Jumala on Isä, josta Jeesus kertoo ihmisille; Matt. 6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
Olen selvittänyt sen yli 70 vuotta sitten, milloin sinä aij0ot se tarkistaa Raamatusta.
Poika on taas Jeesus, josta Matt. 11:25 Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
Tämä selvisi minulle jo ennen 7,5 vuoden Teolisia opintoja, paljonko Sinulle niitä kertyi?Jeesustelija kehuskelee itsestään.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Tämä selvisi minulle jo ennen 7,5 vuoden Teolisia opintoja, paljonko Sinulle niitä kertyi?selvisikö sinulle et jeesus jäi taivaaseen ja jumala tuli itse pelastamaan luomansa ihmisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selvisikö sinulle et jeesus jäi taivaaseen ja jumala tuli itse pelastamaan luomansa ihmisen
Voi teitä eksytettyjä, sillä luette kyllä raamatusta; Pyhitetty olkoon sinun nimesi... Mikä on hänen, eli jumalan nimi, jota tulee pyhittää ja kunnioittaa? Vastaus = JHWH, eli Jehova jumala on hänen nimensä, joka hänet muista jumalista erottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi teitä eksytettyjä, sillä luette kyllä raamatusta; Pyhitetty olkoon sinun nimesi... Mikä on hänen, eli jumalan nimi, jota tulee pyhittää ja kunnioittaa? Vastaus = JHWH, eli Jehova jumala on hänen nimensä, joka hänet muista jumalista erottaa.
Ei jumalan nimeä tiedä kukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä jeesuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jumala on vain jumala ja sitä sanotaan isäksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan jeesuksen nimeä ei tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on jumala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on jumala
tai oikeastaan isä poika ja pyhä henki siinä se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai oikeastaan isä poika ja pyhä henki siinä se on
mulle on ihan sama millä nimillä niitä nimittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulle on ihan sama millä nimillä niitä nimittää
isä jumala kaikkivaltias jeesus kristus valittu pelastaja messias jumalan poika herra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isä jumala kaikkivaltias jeesus kristus valittu pelastaja messias jumalan poika herra
voi sanoa vaikka pakanaksi
Anonyymi kirjoitti:
voi sanoa vaikka pakanaksi
Raamatun mukaan ei; Matt. 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä
Vahvistus; 14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.
Mihin sinä uskot pelastuksesi pohjaksi, sillä Jumala pelastaa vain oman omaisuuskansansa Israelin.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Raamatun mukaan ei; Matt. 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä
Vahvistus; 14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.
Mihin sinä uskot pelastuksesi pohjaksi, sillä Jumala pelastaa vain oman omaisuuskansansa Israelin.1. Tim. 4:10
Siksihän me näemme vaivaa ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten pelastaja, varsinkin uskovien. Anonyymi kirjoitti:
1. Tim. 4:10
Siksihän me näemme vaivaa ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten pelastaja, varsinkin uskovien.Toivo on ensin löytää Jeesus; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Sinne ei pääse RY;n kautta, ainoastaa ottaa Upotuskaste Jeesukseen ja luvata surata Häntä, niin lopulta löytyy myös Isä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302598
- 661515
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321258Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/981191- 111158
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671075Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91982Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175978IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56969Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43938