Jälkikasvuni laittoi minulle tietokoneen kuntoon, mutta nyt mikrosoft tilini kummittelee sähköposti osoiteella jota minulla ei ole ollut vuosiin. Nyt ongelma on se että pitäisi ostaa lisää pilvitallennustilaa ja en pysty ostamaan, kun tulee vanha sähköposti osoiteeni jota ei ole. Nyt kaivattaisiin helppoa ohjetta miten saan uuden sähköposti osoiteen muutettua? Olen yrittänyt vaikka mitä mutta aina tulee että lähetämme jotain koodis entiseen sähköpostiin kirjautumisen yhteydessä jota tietenkään en saa.. Jälki kasvukin pisti välit poikki eikä suostu auttamaan asiassa.
Mikrosoft tili
4
88
Vastaukset
- Anonyymi
Osta Trump Puhelin
Trump Mobilen lanseeraukset: Mitä sinun tulee tietää T1-puhelimesta, 47-puheluista ja datapaketista
Trump-organisaatio aloittaa langattoman liiketoiminnan 47,45 dollarin kuukausimaksulla varustetulla matkapuhelinliittymällä ja ennakkotilattavissa olevalla 499 dollarin puhelimella.- AnonyymiUUSI
Alkaa mennä pohjois-korean paukkupete il-ungin tyyliin tuo trumputinin sekoilu. Oma valuutta, oma puhelin, oma netti, omat puhelinverkot ym. joilla sitten kiva valvoa kansalaisten "uskollisuutta"!
- Anonyymi
Tarkista se pilvitilasi, monelle tulee huijjaus / rahastus pyyntäjä. Tuollaisia!
Todellisuudessa pilvitilaa ihan hyvin! - Anonyymi
Jos samalla koneella luon uudeen spostiosoitteen kanssa toisen MS-tilin, niin sen käyttäjänimeksi tulee vanha käyttäjänimi ja vanhat tiedot peleissä säilyy. En voi luoda toista puhdasta MS-tiliä. Vanha tili tulee käyttöön jos käyttää sen spostiosoitetta, vaikka sen olisi eliminoinut, ja jos haluaa uudeen, ehkä sen voi vaihtaa, tai sitten luot uuden tilin uudella spostiosoiteella ja saat mahdollisesti vanhan käyttäjänimesi sisältöineen takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943286- 313126
- 592884
- 572730
- 532390
- 381844