Todella outo kaupunki ja ihmiset. Melkein paikkakunnalta kuin paikkakunnalta saa helposti uusia kavereita, mutta ei Lappeenrannasta. Ei vaikka miten yrittäisi ja avoimesti kertoisi itsestään.
Onko täältä niitä kukaan onnistunut saamaan?
Mistä täältä saa kavereita muualta muuttanut?
11
263
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hyö siitä lämpenöö kuha alkuun vaan kyräilöö
- Anonyymi
Väärin lähtökohtaisesti. Pitää kyyräillä ja mielellään puhua pahaa jostain tutusta. Mielellään juoruta jokin uskottu asia. Näin saat kavereita täältä.
- Anonyymi
Heh heh olen asunut täällä pian 35 vuotta.
Varmaan myös oma syyni myös mutta ei ole minulla montakaan ystävää.
Ainoat ystäväni ovat muualta muuttaneita junan tuomia.
Eipä minua haittaa kun loppujen loopuksi viihdyn yksin - Anonyymi
kyllähän tää vähän tai oikeistaan paljon kieroutunut paikkakunta on.
- Anonyymi
Miten ei minulla ole, tuollaisia kokemuksia. Usein jos olet itse, sisäänpäin kääntynyt voi olla kavereiden saanti vaikeaa.
- Anonyymi
Niin tai ei vaan pysty olemaan samalla aaltopituudella näiden jälkeenjääneiden alkuperäisten Lappeenrantalaisten kanssa.
- Anonyymi
Noh, täältä on ikäluokkansa lahjakkaat muuttaneet länteen jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
No tuo voi hyvin selittää tämän hetkisen henkisenpuolen olotilan ja mielialan tässä kaupungissa.
- Anonyymi
Harrastusten parista voisit saada ystäviä. Aloita joku harrastus ja katso onko siellä ketään jonka kanssa tulet hyvin juttuun. Sillä tavalla ystävyys voi alkaa.
Syksyllä kaikki uudet ryhmät aloittavat. Tutki esim. kansalaisopiston sivuja. Sielläkin on tarjolla paljon erilaisia kursseja. https://ekko.fi/ - Anonyymi
Niin, tämähän on sisäsiittoisten kaupunki. Jos et tunne kaikkia,et ole sukua, et pysty juoruilemaan, sitä se on Karjalaisuus, olet outo jos olet muualta. t. 31-vuotta täällä asunut.
- Anonyymi
Mä rupian sulle kaveriksi,kerro kuka oot, tehdään treffit, ai niin olethan nainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163471
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212372En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321965- 181881
- 821858
- 261582
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361427Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334