Koko johto tietenkin mutta ketä muita?
Kirjaamon henkilökunta? Järjestelmän pääkäyttäjä? Tietosuoja-asiantuntija ja vastaava?
Eiköhän se koko järjestelmä lyödä yhteen ja näistäkin tulee ylimääräisiä
Nyt jos keskisuomen hva liitetään johonkin toiseen niin ketä kaikkia irtisanomiset tulevat koskemaan
13
190
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä vaan, että laittavat arviointimenettelyyn eli tarkkailuluokalle Keski-Suomen hyvinvointialueen. Ei täällä osata mitään päätöksiä tehdä, ainakaan säästöpäätöksiä. Nyt valtio laittaa sitten asiat järjestykseen kun aluevaltuutetuista ei ole tuohonkaan hommaan.
- Anonyymi
Aluevaltuuteille tulisi laittaa ikäraja. Ei alle 65 vuotiaita horisemaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluevaltuuteille tulisi laittaa ikäraja. Ei alle 65 vuotiaita horisemaan...
Ei siis yli 65 vuotiaita horisemaan.
- Anonyymi
Ehkä viimein loppuu Novassa lasten tappaminen ja potilastietojen urkinta!!!
- Anonyymi
Lopetetaan myös pullakahvit ja turhat ja suuret toimikunnat, kuten tkki. Täyttä rahan tuhlausta tollaiset. Johtajat joko ulos tai vähintään palkoista 40 prosenttia pois.
- Anonyymi
Eihän siellä johtajat työtään teekään joten pihalle joutavat. Olen ainakin kymmenelle johtajalle/ päällikölle/ vastaavalle/ ylilääkärille lähettänyt sähköpostia, mutta yksikään heistä ei ole vastannut.
Lakikirjassa sanotaan kuitenkin, että virkamiehen on vastattava kun asiakas kysyy. Jos kysymys ei miellytä, eikä vastaaminen huvita, niin siitä on kerrottava asiakkaalle. Rikollisia siis ovat- Anonyymi
Tee valitus Valvit ja tutkinto pyyntö asiasta
- Anonyymi
Valitus Valviraan & tutkintapyyntö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitus Valviraan & tutkintapyyntö
Eiköhän siellä tule tutkia kaikki rahavirrat, että minne on mennyt. Novassa rakentaessa katosi 50 miljoonaa, perusteltiin että rakenn6skustannusten hinnat nousi, vaikka oltiin menossa kohti lamaa. Tutkittiinko tuotakaan? Kinnunen otettiin johtamaan vielä suurempaa sotealuetta kiitokseksi.
- Anonyymi
Maahantulijoille pakolliset terveysvakuutukset niin joutuu Suomalainenkin ottamaan, jos ulkomaille lähtee! Paljonko Ukrainalaiset ja muut kuormittavat nyt julkista terveydenhuoltoa?
- Anonyymi
Eikai nyt Suomessa! Vieraat ensin, asunnot saavat parhailta paikoilta, myönnetään täydentävää toimeentulotukea, on autot + pelit ja vehkeet! Yksityinen laadukas sairaanhoito.
Kaikki nämä tulee heille kun Manulle illallinen tekemättä mitään.
- Anonyymi
Ja Aula, seli seli, nyt ei selitykset auta. Hommat on yksinkertaisesti hoidettu huonosti.
- Anonyymi
Hyvä että liitetään toiseen alueeseen. Täysin retuperäistä ja ammattitaidotonta porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109855- 57690
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46689- 53683
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616