Onko kellään tietoa tai kokemusta, paljonko esimerkiksi toiminimi maalari pulittaa per tunti nykypäivänä? Ei ole urakkaa tiedossa, vaan ihan mielenkiinnosta kyselen.
Paljonko maalari pulittaa/ tunti?
6
239
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoittanet sitä, että paljonko teetetty maalaustyö maksaa teettäjälle? Eli paljonko kustannuksia maalauksen teettäminen aiheuttaa? Maalauksen teettäminen ei koskaan kustanna mitään! Maalauksen teettäjä kustantaa maalauksen!
Pulittaminen, siitä tuli mieleen se, että 1960 -luvulla maalari tosiaan "pulitti" "pulituurilla" eli Oksalakalla puusepän aikaansaanoksia.
Mutta asiaan, tuntiveloituksena voisi olla kohtuullista kohtuuammattitaitoisestakin vähemmän, ehkä vain 40 €/tunti ja ilman kuittia 20 €/tunti on vielä ok, paitsi harmaan talouden tukeminen siinä kyllä mietityttää. Aika moni ei sitä ajattele, kun minulle vaan ja heti kaikki tänne....?- Anonyymi
P.S. Firmoilla varmaan 80€/tunti?
- Anonyymi
Maalari ei pulita, sinä pulitat maalarille!
- Anonyymi
Niinhän se on, mutta harva alle 40 -vuotias , vaikka ottaisimme kaikki YLEN ja STT:n sekä Maikkarit ja Iltalehdes ja -sanomat mukaan, siellä ei ole ainoatakaan toimittajaa hyvän suomenkielen käyttämiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on, mutta harva alle 40 -vuotias , vaikka ottaisimme kaikki YLEN ja STT:n sekä Maikkarit ja Iltalehdes ja -sanomat mukaan, siellä ei ole ainoatakaan toimittajaa hyvän suomenkielen käyttämiseen!
Sinä/ aloittaja olet(te) siis alle 40 vuotta?
- Anonyymi
Kyllähän ne lakkaakin levittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3103248Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182151Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151850Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141595Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4111489Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361374Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2221263- 171224
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631056Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201000