Onko kellään tietoa tai kokemusta, paljonko esimerkiksi toiminimi maalari pulittaa per tunti nykypäivänä? Ei ole urakkaa tiedossa, vaan ihan mielenkiinnosta kyselen.
Paljonko maalari pulittaa/ tunti?
6
325
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoittanet sitä, että paljonko teetetty maalaustyö maksaa teettäjälle? Eli paljonko kustannuksia maalauksen teettäminen aiheuttaa? Maalauksen teettäminen ei koskaan kustanna mitään! Maalauksen teettäjä kustantaa maalauksen!
Pulittaminen, siitä tuli mieleen se, että 1960 -luvulla maalari tosiaan "pulitti" "pulituurilla" eli Oksalakalla puusepän aikaansaanoksia.
Mutta asiaan, tuntiveloituksena voisi olla kohtuullista kohtuuammattitaitoisestakin vähemmän, ehkä vain 40 €/tunti ja ilman kuittia 20 €/tunti on vielä ok, paitsi harmaan talouden tukeminen siinä kyllä mietityttää. Aika moni ei sitä ajattele, kun minulle vaan ja heti kaikki tänne....?- Anonyymi
P.S. Firmoilla varmaan 80€/tunti?
- Anonyymi
Maalari ei pulita, sinä pulitat maalarille!
- Anonyymi
Niinhän se on, mutta harva alle 40 -vuotias , vaikka ottaisimme kaikki YLEN ja STT:n sekä Maikkarit ja Iltalehdes ja -sanomat mukaan, siellä ei ole ainoatakaan toimittajaa hyvän suomenkielen käyttämiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on, mutta harva alle 40 -vuotias , vaikka ottaisimme kaikki YLEN ja STT:n sekä Maikkarit ja Iltalehdes ja -sanomat mukaan, siellä ei ole ainoatakaan toimittajaa hyvän suomenkielen käyttämiseen!
Sinä/ aloittaja olet(te) siis alle 40 vuotta?
- Anonyymi
Kyllähän ne lakkaakin levittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832