Haluan sanoa tämän suoraan, koska välitän. Elämässä tulee hetkiä, jolloin tekee mieli uskoa toista ihmistä enemmän kuin omaa järkeä – varsinkin silloin, kun puhutaan läheisyydestä ja seksistä. Mutta yksi asia on hyvä pitää aina mielessä: vaikka toinen sanoisi olevansa "puhdas", se ei ole sama kuin varmuus siitä, ettei hänellä ole seksitautia.
Monet seksitaudit voivat olla täysin oireettomia, eli niitä ei huomaa edes itse. Vain testeillä voidaan tietää varmasti. Se, että joku vaikuttaa luotettavalta tai sanoo olleensa vain yhden kanssa, ei ole takuu mistään – vaikka hän itse uskoisi olevansa terve. Tämän takia on tärkeää, että suojaudut aina. Se ei ole epäluottamuksen osoitus, vaan oman terveyden – ja toisenkin – kunnioittamista.
Tee aina päätökset itseäsi ajatellen, älä painostuksesta tai siksi, että et halua loukata. Oikea ihminen ymmärtää, kun sanot: "Haluan käyttää suojaa – se on tärkeää mulle." Jos toinen ei hyväksy sitä, hän ei ehkä ansaitse paikkaansa vierelläsi.
Olet arvokas. Sinun terveytesi ja rajasi ovat tärkeitä. Pidä niistä kiinni.
Muista suojautua, älä usko sokeasti sanoihin
Anonyymi-ap
1
120
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 83843
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52554
- 60544