Itse lopetin sen vaarallisuuden takia. Ei voi enää nauttia siitä kun pitää jatkuvasti miettiä että koska tulee vastaan tai miksei takaa joku 17 vuotias 200 heppaisella bemarilla ja räplää kännykkää eikä katso yhtään mihin ajaa ja mitä tiellä liikkuu.
Nyt taas joku pääsi hengestään kun ajoi autonsa ulos suoralla tiellä. Jos ei osata edes suoraan ajaa niin jokin mättää koulutuksessa. Näiden vatipäiden kanssa vaan ei kannata ajaa kuin panssarivaunulla.
Miksi olet lopettanut ajamisen
16
306
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa lopettaa ajaminen, kun tuntuu siltä ettei taidot enään riitä huomioimaan muita liikenteessä.
- Anonyymi
Kannattaa lopettaa ajaminen moottoripyörällä suosiolla, kun rahat ei siihen riitä.
- Anonyymi
Minä lopetin aikoinaan siihen, kun tuntui, ettei kesässä ole montaa päivää, milloin on hyvä ajella. Varsinkin sateessa ajo alkoi tympiä. Mielummin ajoi autolla. Keväisin ja syksyisin alkoi tulla vilu, jos ei ollut tarpeeksi välikerroksia, pysähtyessä tulikin sitten hiki. Se, mikä nuorena ajossa kiehtoi, ei enää kiinnostanut.
Mielummin ajan autolla, se on aina oikean lämpöinen, aina kuiva sisältä, eikä liukastu kaivon kansiin.- Anonyymi
Eli et ollut motoristi jolla vielä huonot varusteet.
- Anonyymi
Aloittaja ja moni muu kuvittelee olevansa turvassa peltikotteron sisällä, kuitenkin jo 80 km/h nopeudella tapahtuva nokkakolari on vakavasti vammauttava, tai tappava. Valitettavasti liikenteessä ollaan aina sattuman armoilla, sitä voi vähentää vain pysymällä enemmän kotona.
Moottoripyörässä ei ole peltiä ympärillä, mutta kokenut kuski kompensoi sen ajamalla varovaisemmin ja suunnittelemalla ajoreittinsä turvallisempia teitä pitkin. Jolloin se ei ole vaarallisempaa, kuin keskiverto autoilijan liikkuminen tiellä.- Anonyymi
Ajan nokkakolarin tai tieltä ulos mieluummin uudella sähköautolla kuin moottoripyörällä. Autossa on myös sellainen nerokas ominaisuus, että se on luonnostaan vakaa eikä pyri koko ajan kaatumaan johonkin suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan nokkakolarin tai tieltä ulos mieluummin uudella sähköautolla kuin moottoripyörällä. Autossa on myös sellainen nerokas ominaisuus, että se on luonnostaan vakaa eikä pyri koko ajan kaatumaan johonkin suuntaan.
Ajat sen pahan kolarin, tai tieltä ulos todennäköisemmin sähköautolla.
Kokenut ja selväpäinen motoristi ei aja tieltä ulos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan nokkakolarin tai tieltä ulos mieluummin uudella sähköautolla kuin moottoripyörällä. Autossa on myös sellainen nerokas ominaisuus, että se on luonnostaan vakaa eikä pyri koko ajan kaatumaan johonkin suuntaan.
Jos sinulla moottoripyörä pyrkii kaatumaan johonkin suuntaan, niin kyllä tosiaan kannattaa lopettaa ajaminen. Edes polkupyörällä tai sähköpotkulaudalla ei kannata yrittää ajaa. Ehkä roollaattorista voit tukea ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajat sen pahan kolarin, tai tieltä ulos todennäköisemmin sähköautolla.
Kokenut ja selväpäinen motoristi ei aja tieltä ulos.Mitähän sinä oikein selität? Tilastojen mukaan moottoripyörällä joutuu onnettomuuteen noin 30x todennäköisemmin kuin autolla :D
Ohan se nyt ihan selvä, että ylitehokkailla temppuleluilla ilman mitään turvavarusteita käy huonosti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla moottoripyörä pyrkii kaatumaan johonkin suuntaan, niin kyllä tosiaan kannattaa lopettaa ajaminen. Edes polkupyörällä tai sähköpotkulaudalla ei kannata yrittää ajaa. Ehkä roollaattorista voit tukea ottaa.
En ole vielä nähnyt sellaista moottoripyörää joka pysyisi itsestään paikallaan pystyssä eikä pyrkisi kiihdyttäessä keulimaan ja jarruttaessa perä nousemaan. Ymmärrätkö mikä ero on sillä, että on kaksi pyörää peräkkäin tai neljää pyörää kulmissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä nähnyt sellaista moottoripyörää joka pysyisi itsestään paikallaan pystyssä eikä pyrkisi kiihdyttäessä keulimaan ja jarruttaessa perä nousemaan. Ymmärrätkö mikä ero on sillä, että on kaksi pyörää peräkkäin tai neljää pyörää kulmissa?
Et sitten paljoa ole nähnyt! Olet katsellut vain kuminpolttoa ja keulimista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä nähnyt sellaista moottoripyörää joka pysyisi itsestään paikallaan pystyssä eikä pyrkisi kiihdyttäessä keulimaan ja jarruttaessa perä nousemaan. Ymmärrätkö mikä ero on sillä, että on kaksi pyörää peräkkäin tai neljää pyörää kulmissa?
Joo kyllähän moottoripyörä on joskus kiikkerä, mutta sillä mahtuu väistämään tilaan mihin auto ei mahdu? Joskus on parempi poistua pyörän päältä jos kolari uhkaa?
- Anonyymi
Maksaa liikaa, turhaa saastuttamista ja metelöintiä.
- Anonyymi
Elämä on.
- Anonyymi
Köyhälle kaikki maksaa liikaa!
- Anonyymi
Aikansa kutakin. Vaikuttaa siltä, että liikenteessä on nykyään liian monta säheltäjää. Moottoripyöräilyn voi myös korvata jollain riittävän tehokkaalla autolla, jossa voi sentään istua myös sateella katselemassa maisemia. Suurin osa lopettaa varmaan siksi, että ei ole osannut valita sellaista oikeanlaista pyörää, jolla voi hoitaa suurimman osan arjen ajoneuvon liikennetarpeesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402977- 692403
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131228
- 101224
- 221211