Pattaya City-Run -juoksu on jälleen kerran juostu Pattayalla upeassa säässä ja huipentui rantakadun maalisuoralle jossa käytiin kova taisto tämän vuoden ykkössijasta.
Taso oli kovaa ja laadukasta juoksua nähtiin. Tänäkin vuonna ylivoimaa edusti Pasalan juoksuseura Vandaalta Suomesta https://ibb.co/JR7HjwSr
Pattaya City-Run 2025
6
104
Vastaukset
- Anonyymi
Pasalan tiimi oli aivan omassa kastissaan ja maalisuoralla heitä oli kannustamassa vasemmassa laidassa näkyvät valmentajat Simo "Elinan surma" Pasanen ja Erkka "Murhakyrpä" Pasanen.
- Anonyymi
Ilmeisesti voimme olettaa että lahkolaisilla on edessä vaikea juhannus, jopa täynnä kaipuuta ja kaipausta, rakkaitaan.
- Anonyymi
Ootko nyt oletuksissasi ihan normaalin kirjoissa, ja kukahan se kaipaakaan "rakkaitaan"?
Sinähän se olet itse ollut se hörhö, joka on palstaa päivystänyt 24/7 aina ja iankaikkisesti ainakin 10 vuotta arkena ja sunnuntaina, öitä myöten ilman mitään väliä sillä, mitä normi ihmiset Thaimaassa tai Suomessa tekevät työkseen, tai vapaallaan.
Toivottavasti voimme odottaa räpsyjä salaisesta juhannus kokosta Chiang Maista.
- Anonyymi
Oikea Pattaya Marathon 2025 on tänä viikonloppuna pe-la.
https://worldsmarathons.com/marathon/pattaya-marathon
Reittikartta on tuossa alhaalla. Yli 20.000 ilmoittautunutta juoksijaa. Enemmän kuin Helsinki maratonilla, jossa on noin 15.000 juoksijaa.
Pattayalle luvattu perjantaiksi noin 32 astetta ja ei juurikaan sateen mahdollisuutta päiväsaikaan.- Anonyymi
No jaa....
katoitko ton linkkisi aloitus sivun ensimmäistä kuvaa?
Mä en nää tossa kuvassa yhtään juoksijaa jolla paidassaan olisi Thaimaan tai edes Suomen lippu,, -näätkö sää?
Jou jou, mutta osallistut itse mitenkään, niin annahan tulla rapsaa.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jaa....
katoitko ton linkkisi aloitus sivun ensimmäistä kuvaa?
Mä en nää tossa kuvassa yhtään juoksijaa jolla paidassaan olisi Thaimaan tai edes Suomen lippu,, -näätkö sää?
Jou jou, mutta osallistut itse mitenkään, niin annahan tulla rapsaa..Pattis Maraton ei ole mikään maajoukkueasuissa juostava tapahtuma. Ei myöskään Helsingin tai Tukholman maratonit.
Jokos tuon on joku suomalainen selvittänyt. Keskeyttäneitä löytyy läjäpäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 1023046
- 532262
- 211731
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61528Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374