V2 jytisee ja nappaa naiset kuin kärpäspaperi! Olen HD-MIES!!!

Anonyymi-ap

Kesäisin päräyttelen upealla HD Chopperillani Kaivariin hakemaan naista! Nuoret pimut kireissä farkuissaan eivät voi vastustaa V-twinin jyhkeää soundia. Lyön prätkän parkkiin nahkahousujen etumus härskisti pullottaen. Odottelen tyttöjen saapuvan koneen käydessä seksikästä tyhjäkäyntiä. Hetkessä ympärilläni on pimuja haluamassa kyytiini kiimasta märkine pöksyineen. Valitsen vain kaksi parasta mukaani ja kaasukahvaa rajusti kääntäen syöksyn kämpilleni panemaan!
HDllä saa aina naista!

12

403

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Entäs se pippelin pituus? Mites se?

• Anonyymi

HD on tunnettu siitä että siinä on paljon ääntä, mutta vähän voimaa.

• Anonyymi

Kunnollinen munanjatke kertoo yleisölle jo etukäteen, ettei kannata lähteä viivalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HD on tunnettu siitä että siinä on paljon ääntä, mutta vähän voimaa.

HD on kuuluisa siitä kuinka energia muunnetaan meteliksi. Suurin osa polttoaineen energiasta häipyy maisemaan pakoputken paukkeena. Kaasukahvaa kääntäessä ääni vain kovenee mutta taajuus ei juurikaan kasva. Teho karkaa taivaalle!

• Anonyymi

Pullottako se etumus kun se hieromakone täristää.
      Varo ettei sulta tule ennenkuin ehdit satulaan,

• Anonyymi

HDllä ajellessani meinaa mälli karata kalsareihin joka kulmassa! Niin hyvältä se tuntuu. Harvemmin tarvitsee edes naista!
        Kun on päräyttänyt 1500km reissussa leiriin on housuissa niin paljon mälliä, ettei naista edes ajattele viikkoon! HD, joka runkkarin päiväuni!

• Anonyymi00012

Näin minäkin toimin. Asian ydin on nuoret pimut! Mitä nuorempi, sen kireempi, on vanha viidakon sananlasku!
      Jos mimmi on yli 16 se on jo vanha harppu!
      Kyllä profeetta Mohammed oli oikeassa naidessaan kireän lihansa. Aisha oli vain 5v kun ISLAMIN SUURI PROFEETTA sai kireän pillunsa!!! Hajotkaa moraalinvartijat!!!!
      Kyllä maailman valtauskonnon perustaja tietää, mikä on miehelle parasta!!!!
      SUOJAIKÄRAJAAA ON HETI LASKETTAVA!!!!
      Allahu akabaariin

• Anonyymi00013

Iranissa osataan! Lainmuutos takaa nykyään muslimimiehelle tilaisuuden naida 9v vanha morsian..... Kyllä me kristityt tullaan jälkijunassa

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Iranissa osataan! Lainmuutos takaa nykyään muslimimiehelle tilaisuuden naida 9v vanha morsian..... Kyllä me kristityt tullaan jälkijunassa

Taidanpa vaihtaa uskontoni krislimiksi.... Pidän Jeesuksen ja saan naida 5 vaimoa alkaen 9v.... Mulle kyllä kävis pari vuotta kypsemmätkin. Voi mitä hetkiä aviovuoteessa viiden vaimon kanssa ?????
        Mälli lentää pelkästä ajatuksesta

• Anonyymi00015

Onko perässä se mutterin ja pulttien keräys kärri?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      234
      1432
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      249
      990
    3. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      68
      762
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      713
    5. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      86
      688
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      599
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      573
    8. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      34
      564
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      548
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      525
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      40
      471
    12. 31
      451
    13. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      75
      440
    14. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      412
    15. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      45
      407
    16. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      397
    17. 30
      393
    18. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      27
      390
    19. Oletteko täyttä sataa?

Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?
      Ikävä
      33
      390
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      371
    Aihe