V2 jytisee ja nappaa naiset kuin kärpäspaperi! Olen HD-MIES!!!

Anonyymi-ap

Kesäisin päräyttelen upealla HD Chopperillani Kaivariin hakemaan naista! Nuoret pimut kireissä farkuissaan eivät voi vastustaa V-twinin jyhkeää soundia. Lyön prätkän parkkiin nahkahousujen etumus härskisti pullottaen. Odottelen tyttöjen saapuvan koneen käydessä seksikästä tyhjäkäyntiä. Hetkessä ympärilläni on pimuja haluamassa kyytiini kiimasta märkine pöksyineen. Valitsen vain kaksi parasta mukaani ja kaasukahvaa rajusti kääntäen syöksyn kämpilleni panemaan!
HDllä saa aina naista!

8

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Entäs se pippelin pituus? Mites se?

• Anonyymi

HD on tunnettu siitä että siinä on paljon ääntä, mutta vähän voimaa.

• Anonyymi

Kunnollinen munanjatke kertoo yleisölle jo etukäteen, ettei kannata lähteä viivalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HD on tunnettu siitä että siinä on paljon ääntä, mutta vähän voimaa.

HD on kuuluisa siitä kuinka energia muunnetaan meteliksi. Suurin osa polttoaineen energiasta häipyy maisemaan pakoputken paukkeena. Kaasukahvaa kääntäessä ääni vain kovenee mutta taajuus ei juurikaan kasva. Teho karkaa taivaalle!

• Anonyymi

Pullottako se etumus kun se hieromakone täristää.
      Varo ettei sulta tule ennenkuin ehdit satulaan,

• Anonyymi

HDllä ajellessani meinaa mälli karata kalsareihin joka kulmassa! Niin hyvältä se tuntuu. Harvemmin tarvitsee edes naista!
        Kun on päräyttänyt 1500km reissussa leiriin on housuissa niin paljon mälliä, ettei naista edes ajattele viikkoon! HD, joka runkkarin päiväuni!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      73
      3350
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      46
      3112
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2351
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      341
      1999
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1759
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1575
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      12
      1432
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1269
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1204
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1120
    Aihe