Millaisia ohjelmia on, jotka näyttää häirikkösoitot? Kilpi oli yksi, mutta siinä on mainoksia ja uskaltaako noita sovelluksia asentaa, kun ne kerää vaikka mitä tietoa ja kolmansista osapuolista oli mainintaa?
Numeron näyttö kännykkään?
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin mulla Puhelin Googlelta näyttää häirikkösoitot. Sulla on tietysti joku Samsunki tai joku muu vastaava missä on valmistajan oma softa tilalla.
- Anonyymi
Itellä on Samsung A54 ja luuri osaa itse tunnistaa numerot, joita se epäilee häirikkö/mainospuheluiksi. Itselleni soitti yhdessä vaiheessa todella usein Sanoma Median myyjät. Aloin blokata näitä numeroita, niin nyt puhelin osaa blokata numerot automaattisesti, koska näiden numeroissa alkuosa pysyy samana. Numeron loppuosa vaihtelee.
- Anonyymi
Miten ne blokataan Huaweissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne blokataan Huaweissa?
Tuokin riippuu täysin mikä Huawei on kyseessä. Itsellä oli parikin Huaweita yhdessä vaiheessa käytössä, niin muistaakseni riitti, kun numeroa painoi pidempään, niin esiin tuli hyppyvalikko mistä pystyi estämään. Huaweissa ei välttämättä ole samanlaista järjestelmää, kuin Samsungissa, tiettävästi kyseessä on Samsungin oma järjestelmä, mikä osaa blokata ei toivottuja numeroita.
- Anonyymi
Minulla on Telian liittymä, ja se ilmoittaa sellaisenaan häirikkösoittajista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851778Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201194YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46800Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116763