Millaisia ohjelmia on, jotka näyttää häirikkösoitot? Kilpi oli yksi, mutta siinä on mainoksia ja uskaltaako noita sovelluksia asentaa, kun ne kerää vaikka mitä tietoa ja kolmansista osapuolista oli mainintaa?
Numeron näyttö kännykkään?
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin mulla Puhelin Googlelta näyttää häirikkösoitot. Sulla on tietysti joku Samsunki tai joku muu vastaava missä on valmistajan oma softa tilalla.
- Anonyymi
Itellä on Samsung A54 ja luuri osaa itse tunnistaa numerot, joita se epäilee häirikkö/mainospuheluiksi. Itselleni soitti yhdessä vaiheessa todella usein Sanoma Median myyjät. Aloin blokata näitä numeroita, niin nyt puhelin osaa blokata numerot automaattisesti, koska näiden numeroissa alkuosa pysyy samana. Numeron loppuosa vaihtelee.
- Anonyymi
Miten ne blokataan Huaweissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne blokataan Huaweissa?
Tuokin riippuu täysin mikä Huawei on kyseessä. Itsellä oli parikin Huaweita yhdessä vaiheessa käytössä, niin muistaakseni riitti, kun numeroa painoi pidempään, niin esiin tuli hyppyvalikko mistä pystyi estämään. Huaweissa ei välttämättä ole samanlaista järjestelmää, kuin Samsungissa, tiettävästi kyseessä on Samsungin oma järjestelmä, mikä osaa blokata ei toivottuja numeroita.
- Anonyymi
Minulla on Telian liittymä, ja se ilmoittaa sellaisenaan häirikkösoittajista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027