Myös Suomen anarkistisen taiteen taiteilijaseura perustettu.
Kyse on anarkistisen taiteen ammattitaiteilijoiden ammatitaiteilijaseurasta, joka perustettu lähinnä vastapainoksi poissulkevalle suomalaiselle taide-ilmapiirille ja käytännölle., jossa tietyt taiteen harjoittajat poistetaan taide-elämästä nykyisellä taiteentukijärjestelmällä.
Toivomme taiteen tukijärjestelmien tukea ja tukia tälle perustetulle järjestölle, joka toimii myös kansainvälisesti.
...
Finnish Anarchist Art Artists' Association founded.
This is a professional artists' association for professional artists of anarchist art, founded mainly as a counterbalance to the exclusionary Finnish art atmosphere and practice, where certain art practitioners are removed from the art world by the current art support system.
We hope for support and subsidies from art support systems for this established organization, which also operates internationally.
FAAM- SAM
Finnish anarchist arts museum founded- Suomen anarkistisen taiteen museo perustettu """""""""""""""
1
62
Vastaukset
- Anonyymi
Kansainvälinen anarkistisen taiteen kokoelma sekä samalla anarkistisen taiteen ja anarkistisen taiteen ammattitaiteilijoiden järjestö ja museotoiminta Suomessa.
Tähän haetaan nyt tukitoimia kaikilta Suomen kul,ttturitahoilta.
Tämä toiminta on vastatoimi mm MUU ry.n ja muiden Suomen poissulkevien ja sisäpiiriläisen taideyhteisön toiminnalle, johon on kehitetty Suomen oloihin KEINOTEKOINEN AMMATTITAITEILIJAN KÄSITE, JOKA KÄYTÄNNÖSSÄ TARKOITTTAA VAAN TIETYN RYHMÄN KESKENÄÄN TOISILLEEN JÄRJESTÄMIÄ ETUISUUKSIA.
PYYDÄMME IHMISYYDEN NIMISSÄ TAITEILIJOITA PURKAMAAN NUO NYKYISET JÄRJESTELMÄT, JA AVAAMME FAAM-SAM-toiminnan kaikille oikeille taiteilijoille vapaana kanavana ja 'foorumina' koko maailman kansainvälisen anarkistisen ja vapaan taiteen näyttämönä, jonka Suomen kulttuurituki-tahot autTaa toimintaan nyt.
FAAM-SAM
...
An international anarchist art collection and at the same time an organization and museum activities for anarchist art and professional anarchist artists in Finland.
Support measures are now being sought from all Finnish cultural institutions for this.
This activity is a countermeasure to the activities of, among others, MUU ry. and other exclusionary and insider art communities in Finland, which have developed an ARTIFICIAL CONCEPT OF PROFESSIONAL ARTIST for Finnish conditions, which in practice only means benefits arranged by a certain group for each other.
IN THE NAME OF HUMANITY, WE ASK ARTISTS TO DISMANTLE THE CURRENT SYSTEMS, AND WE OPEN FAAM-SAM activities to all real artists as a free channel and 'forum' for the entire world's international anarchist and free art scene, which Finnish cultural support agencies are now helping to operate.
FAAM-SAM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396629
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234871
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523872- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522946Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242362- 352228
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187