Itä-uudenmaan hyvinvointiamme valtion holhoukseen.
Kaikki pieleen mihin kosketaan, negatiivinen kultainen Midas
Kiintiöillä tukikouluttaminen tulee veronmaksajille kalliiksi.
Leppäkerttu viheltäen menee
7
245
Vastaukset
- Anonyymi
Edellisen viestin perusteella koulutuksesta ei kyllä kannattaisi säästää.
- Anonyymi
On jo korkea aika ruveta valvomaan terveyskeskuksen toimintaa jossa vastaanottoapulainen sumplii kalavaras "lääkärin" kanssa lääkkeet aivan mielensä mukaan ja potilaan vahingoksi, sillä heillä ei tunnu olevan käsitystä siitä, että nitron ja yskänlääkkeen vaikutukset eroavat toisistaan.
- Anonyymi
Puhut paskaa mutta uskon.
- Anonyymi
Ei lääkärit enää ymmärrä mitään muuta kuin luennoivat potilaalle samat mitä löytää ilmaiseksi Googlesta .
Vähänkään erilaisempaan oireiluun eivät osaa auttaa.
Miksi edes menette sinne kerjäämään "eioota"?
Tuubista löytää ulkomaalaisia osaajia joiden neuvoja voi varovasti testata ja ottaa sen mikä auttaa.
Eihän suomessa ole edes osaavia fysioterapeutteja.
Polvivammat yleistyy hirveää vauhtia mutta osaavat avut löytyy vain ulkomailta.
Tuubista esim Body Fix Exercises tai
Will Harlow over fifties...
- Anonyymi
Onhan se erikoista että Loviisan talous kuulemma on niin paljon plussalla ja silti joudutaan holhoukseen.
Toivotaan että holhous tarkoittaa sitä ettei meidän eliitti saa enää päättää mitään asiaa itse oman napansa rikastuttamiseksi.- Anonyymi
Loviisan talous ja hyvinvointialuuen talous ovat eri asioita.
- Anonyymi
LepPäKeRttu on vain oman pesä rakentaja, tuholainen ja tulokaslaji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996974- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551258Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501128Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949