Älyllinen kehitysvammaisuus

Älyllinen kehitysvamma ja impulsiivisuus näkyy omalla kohdalla en osaa sitoutuu pitkällä aikavälillä mihinkään pysyvästi pitää yllä kaveri suhteita ja seurustelu josta syystä haen aina seksi suhteeseen miehiä jotka ovat myös käynyt erityiskoulun ja joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja kun meillä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma jossa on Kehitysvamma oireena impulsiivisuus ja hahmotushäiriöt silloin mies ei osaa ostaa kondomia tai meillä ei ole rahaa ostaa miehelle kondomia jolloin ihmiset joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma harrastaa seksi suhteita luottaa, että naisen ehkäisy on ainoa varma.
Mutta kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat sanoo Kehitysvamma ihmisenä minulle voi tulla sukupuoli tauteja ja me joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma voidaan levittää sukupuoli tauteja muihin kehitysvammaisiin jos meillä ei ole rahaa ostaa kondomia.

Onko kehitysvamma impulsiivisuus oireisiin mitään lääkettä, että ei vaihda kehitysvamma puolella jatkuvasti miestä.

Ja Kehitysvammaisten puolella ei ole kiva kuulla, kun jotkut ohjaajat sanoo minä käytän hyväksi kehitysvamma diagnoosin saaneena olevia miehiä, josta syystä olen etsinyt miehiä joilla ei ole älyllinen kehitysvammaisuus jolloin miehellä on rahaa ostaa kondomi.

Luulis kehitysvamma puolella työssä olevien ymmärtää jos on on kaksi ihmistä joilla Lievä kehitysvamma ja meillä ei ole rahaa ostaa kondomia meillä on myös halut.

Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ihmiset ei laittaa kondomia.

Ja Kehitysvamma on diagnoosi jossa ei ole mitään parantavaa lääke hoitoa jolloin meillä on aina impulsiivisuus ja hahmotushäiriöt ja oppimisen vaikeudet ja tuskin olen ainoa ihminen joka Lievän älyllisen kehitysvamman tekee näin ja ei lääkkeet vie seksi haluja kaikkien Kehitysvammaisten kohdalla

5

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyllinen kehitysvamma tekee kirjoittan nopeasti ja silloin tulee kirjoitus virheitä ja älyllinen kehitysvammaisuus näkyy puhun nopeasti en osaa älyllinen kehitysvamma ihmisenä keskittyä kuunnella kehitysvamma puolella kasvotusten muita ihmisiä ja ei Adhd lääkkeet auta jos on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma

• Anonyymi

Mut tietkö mitä. Sä jankkaat samoja juttuja päivästä toiseen, ei niitä jaksa ihmiset... että voisit relata hieman

• Anonyymi

Ei jaksa ei..

• Älyllinen kehitysvammaisuus oire on jankkaaminen silloin kun Kehitysvamma ihmisenä olevat jankkaaminen on ne on intensiivisesti kiinnostunut siitä asiasta josta ne jankkaa ja silloin muiden ihmisten pitäisi ymmärtää puhua ja kirjoittaa kehitysvamma aiheesta kehitysvamma ihmisten kanssa.

• Ja jankkaaminen on Kehitysvamma naisilla ennen kuukautisia ja minun kohdallani ei auta enää kuukautis esto lääkkeet eikä ehkäisy kun esivaihdevuodet tehnyt neljä viikkoa tulee pillusta verta.

Esivaihdevuodet tekee kehitysvamma ihmisillä jankkaaminen yhdestä samasta on ennen kuukautisia.

Ja lääkäri sanoi jos ei auta enää vuoto esto lääkkeet minun kohdallani on esivaihdevuodet syynä ja se kuuluu joillakin kehitysvamma ihmisillä, että sillon kehitysvamma oireena jankkaaminen naisilla on ennen kuukautisia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5300
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      2579
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2453
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2369
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1774
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      228
      1537
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      54
      1141
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1066
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1063
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      85
      1050
    Aihe