ihan kuin jo olemassa olevien määrä olisi riittämätöntä
ja uudessa lehdessä itselläni olisi iso tehtävä kirjoituksissa
mutta vaikka lehtien määrä voi kuvitella olevan suurempi
ei ole helppoa tuoda uutta päälehteä muiden viereen
siitä pitää huolen moni puomi
ajatus kiehtova on perustaa lehti, onko kokeilemisen arvoinen!
koko ajan tekee mieli perustaa uuden sanomalehden
11
118
Vastaukset
- Anonyymi
miksi vuosikymmeniä sitten sai aika kevyen oloisesti ulkomaantoimittajan pestiin, että rahoitusta löytyi kun viiti lähteä matkaan, että kun vertaa sen tänäpäiväiseen, niin ei kukaan anna rahaa matkaan
- Anonyymi
silloin kaikki työntekijät olivat suomalaisia ja luottoa löytyi
yhteiskunta luisti hyvin ja tänään jarruttaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
silloin kaikki työntekijät olivat suomalaisia ja luottoa löytyi
yhteiskunta luisti hyvin ja tänään jarruttaaulkomaalaiselle ei jaetaan mitään, mikä alentaa kotimaisen aseman
- Anonyymi
ja parempi jos hakijalla on tohtorin väitöskirja kuin kansalaisopiston kurssi ja paljon tahtoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja parempi jos hakijalla on tohtorin väitöskirja kuin kansalaisopiston kurssi ja paljon tahtoa
toimittajaksi voisi päästä helpommin IT alan ammattilainen, koska on itsenäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toimittajaksi voisi päästä helpommin IT alan ammattilainen, koska on itsenäinen
Pääseekö helpommin IT maisteri presidentiksi
- Anonyymi
kun työntekijä ei saa apurahaa IT kurssille, silloin hän jäädä työttömäksi
työntekijä kerää rahaa IT kurssia varten pelokkaana - Anonyymi
poliisin vaikea päästä virkoihin jos ei tunne IT:tä
pään käyttöä vaaditaan Aloittajan ajatus on hyvä. Mistä rahoitus? Paperilehdet ovat tervetulleita.
- Anonyymi
Miksi Suomen valtamedia, tänäänkin mm. Hesari, kertoo koko ajan, että venäjä on hyökkäämässä natomaihin ja ehkä Suomeenkin? Mikä teihin on mennyt? - Itse luotte koko ajan hysteriaa, itse piikittelette koko ajan, ilkeilette, muokaatte ihmisten mielipiteitä. Olisiko sota todella niin ihana asia, että tätä kannatta jatkaa?
- Anonyymi
Ei taida olla kannattavaa nykypäivänä. Juttujen määrä vähenee vain ja ne vähätkin maksullisia, ja paperiversio vasta hunajaa maksaakin. Objektiivinen/puolueeton lehti olisi kyllä kiva, mutta ei sellaista taida olla eikä tulekaan kun aina on tanssittava jonkin tahon mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201184YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621060- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46790Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.115761