Feikin metsästyksen MM -kisat, lähtö on klo 19.00 , tarjolla makkaraa ja laatuviihdettä,tuutko paikalle?
En.........tuun
T: Arto
Juhannuksena Ukonlinnassa
20
282
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti tuun paikalle 👍
- Anonyymi
Oon jo paikalla nyt on menoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko maksaa liput sisään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko maksaa liput sisään?
10 e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ou Jee Ou Jee
- Anonyymi
Onko juhannustanssit?
T:Aarno - Anonyymi
Väkisin väännettyä tarinaa. Väsynyttä.
- Anonyymi
Tulossa ollaan !
- Anonyymi
Tulitko?
- Anonyymi
Peran kanssa lähettiin ajelemaan sinne päin jo tänään, mihin kannattaa majoittua yöksi?
- Anonyymi
Miun veneen alle mahutte päällekkäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miun veneen alle mahutte päällekkäin.
Ottakaa tappi auki että keskiyön aurinko näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa tappi auki että keskiyön aurinko näkyy.
Tappi on mitä varmemmin Peran rectumissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappi on mitä varmemmin Peran rectumissa.
Homppelit hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homppelit hiljaa.
jos torilla kävelee ihan rauhassa niin voiko homon tehä ihan niinku salama kirrkhaalta thaiiivhaalta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos torilla kävelee ihan rauhassa niin voiko homon tehä ihan niinku salama kirrkhaalta thaiiivhaalta ?
no jos ostat liput liikkuviin , tai kahtelet marlon randomiin , nii hitte ....
- Anonyymi
La 21.6.
Klo 8-11
Aamusaunat naisille ja miehille (9€-10€/hlö)
Klo 14-21
Yleinen sauna naisille ja miehille (9€-10€/hlö) - Anonyymi
Amatöörit oli kokkoa sytyttämässä!
- Anonyymi
Mutta tunnelma oli silti jäätävän hyvä, miu sivuloil on siit vinkkilöit
T:Pena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322405Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891114Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.125917- 64853
Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.55839Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos66754Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle69740EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta96738Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25668Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30664