Viestintäkoordinaattori

Anonyymi-ap

Olisi mielenkiintoista tietää, miksi kokoomus ehdotti paikan avaamisen palauttamista valmisteluun. Tämä ei selviä pöytäkirjasta. Avoimuuden uutena aikana olisi kiva tietää perustelut.

13

1064

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös avoimuuteen kuulu että kyselet ihan omalla nimellä?

• Anonyymi

Olen kuntapolitiikkaa seuraileva. No kokoomukseen ei kuulu vastata asiakysymykseen, vaan jatketaan entiseen tyyliin. Jos on jotain mieltä, kai sen usuttaa altaan sanoa, Elomaa. Olen sitä mieltä, että kunnan tiedottaminen on jo noussut paremmalle mallille, kun siihen panostettu puolikkaalla ja lisä panostuksia kaivataan. Tämä lisää avoimmuutta ja luottamusta kuntaa kohtaan. Tämä kai oli ns. sopeutus tai säästö asiaa kokoomukselta.

• Anonyymi

omalla nimellään kysyjä saa vainot niskaan, nimittelyä ja panettelua, se on nähty

• Anonyymi

Varmaankin siksi, että pitää vastustaa vastustamisen vuoksi🤔

• Anonyymi

tai sitten haun kriteerit eivät olleet sopivat omalle ehdokkaalle

• Anonyymi

Kokoomuksen avoimmuus heti nolla. Vaalilupaus avoimmuudesta koetuksella. Olisi kiva vain tietää perustelut valmisteluun palauttamiseksi.

• Anonyymi

eihän se sysmä mikään new york ole,kysellään pikkukunnan kuulumisia ja epäillään
        kaikkea mahdollista edellisissä kirjoituksissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eihän se sysmä mikään new york ole,kysellään pikkukunnan kuulumisia ja epäillään
        kaikkea mahdollista edellisissä kirjoituksissa

lähtikö täältä sysmästä joskus lento rio de janeiroon kun oli puhetta ....

• Anonyymi

Mihin tarkoitukseen tarvitset minun nimeäni, jos kysymys koskee asiaa??? Mielestäni on totaalisen perusteltua ihmetellä, että miksi vaaditaan asian palauttamista valmisteluun. On oikein olla eri mieltä, mikäli osaa kertoa miksi on eri mieltä. Miten voidaan olettaa että asia muuttuisi joksikin, muuksi tekemällä se uudestaan. Jos siinä on joku vika niin kyllä se tulisi tuoda esiin, eikä odottaa että voi taas valittaa oikeuteen.
      Mutta........

• Anonyymi

Tämähän on avkustan "älymystön" loanheittopalsta, ei täällä kokoomus vastaile ja kirjoittele.

• Anonyymi

Aikamoisen vitsin murjasit...

• Anonyymi

Niinhän kokoomus on aina tehnyt. Salassa ja pikku klikki (valta kiimanen pariskunta) porisee itsekseen ja suuri kuntalaisjoukko on ihmeissään. Hassua puheliaisuutta teiltä perässä hiihtäjät.

• Anonyymi

Älä nyt viitsi naurattaa! Muutenkin kyllä on ollut koomisia tilanteita kokoomuksen taholta, että eihän se kyllä yhtään ihmetytäkään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      308
      3188
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      18
      2081
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1840
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1585
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      403
      1468
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      36
      1364
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      219
      1240
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1164
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1046
    10. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      20
      990
    Aihe