Olisi mielenkiintoista tietää, miksi kokoomus ehdotti paikan avaamisen palauttamista valmisteluun. Tämä ei selviä pöytäkirjasta. Avoimuuden uutena aikana olisi kiva tietää perustelut.
Viestintäkoordinaattori
13
1064
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös avoimuuteen kuulu että kyselet ihan omalla nimellä?
- Anonyymi
Olen kuntapolitiikkaa seuraileva. No kokoomukseen ei kuulu vastata asiakysymykseen, vaan jatketaan entiseen tyyliin. Jos on jotain mieltä, kai sen usuttaa altaan sanoa, Elomaa. Olen sitä mieltä, että kunnan tiedottaminen on jo noussut paremmalle mallille, kun siihen panostettu puolikkaalla ja lisä panostuksia kaivataan. Tämä lisää avoimmuutta ja luottamusta kuntaa kohtaan. Tämä kai oli ns. sopeutus tai säästö asiaa kokoomukselta.
- Anonyymi
omalla nimellään kysyjä saa vainot niskaan, nimittelyä ja panettelua, se on nähty
- Anonyymi
Varmaankin siksi, että pitää vastustaa vastustamisen vuoksi🤔
- Anonyymi
tai sitten haun kriteerit eivät olleet sopivat omalle ehdokkaalle
- Anonyymi
Kokoomuksen avoimmuus heti nolla. Vaalilupaus avoimmuudesta koetuksella. Olisi kiva vain tietää perustelut valmisteluun palauttamiseksi.
- Anonyymi
eihän se sysmä mikään new york ole,kysellään pikkukunnan kuulumisia ja epäillään
kaikkea mahdollista edellisissä kirjoituksissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän se sysmä mikään new york ole,kysellään pikkukunnan kuulumisia ja epäillään
kaikkea mahdollista edellisissä kirjoituksissalähtikö täältä sysmästä joskus lento rio de janeiroon kun oli puhetta ....
- Anonyymi
Mihin tarkoitukseen tarvitset minun nimeäni, jos kysymys koskee asiaa??? Mielestäni on totaalisen perusteltua ihmetellä, että miksi vaaditaan asian palauttamista valmisteluun. On oikein olla eri mieltä, mikäli osaa kertoa miksi on eri mieltä. Miten voidaan olettaa että asia muuttuisi joksikin, muuksi tekemällä se uudestaan. Jos siinä on joku vika niin kyllä se tulisi tuoda esiin, eikä odottaa että voi taas valittaa oikeuteen.
Mutta........ - Anonyymi
Tämähän on avkustan "älymystön" loanheittopalsta, ei täällä kokoomus vastaile ja kirjoittele.
- Anonyymi
Aikamoisen vitsin murjasit...
- Anonyymi
Niinhän kokoomus on aina tehnyt. Salassa ja pikku klikki (valta kiimanen pariskunta) porisee itsekseen ja suuri kuntalaisjoukko on ihmeissään. Hassua puheliaisuutta teiltä perässä hiihtäjät.
- Anonyymi
Älä nyt viitsi naurattaa! Muutenkin kyllä on ollut koomisia tilanteita kokoomuksen taholta, että eihän se kyllä yhtään ihmetytäkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083188Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182081Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151840Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141585Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4031468Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361364Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2191240- 171164
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin20990