Vammaispalvelu laki pitäisi purkaa lain nimessä ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ole selkeä his Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena ei ole tasainen ohjaus tarve ja on ainoastaan sosiaalinen kömpelyys vähensin minun kohdallani vammaissosiaali työntekijä palvelut ja jatkuvasti sanoo vaikea Adhd oire tekee minun kohdallani ei täyty kaikki Kehitysvamma palveluiden kriteerit 24h /7 olen kotona kun ei ole koskaan täyttynyt avustajan saanti kriteerit ja vammaissosiaali työntekijä sanoo kun muka vaikea Adhd tekee ongelmat kun en osaa sitoutuu Kehitysvamma puolella työkeskus ryhmässä käymiseen josta syystä vammaissosiaali työntekijä sanoi se ei halua maksaa minun kohdallani vero rahaa turhaan jos en osaa sitoutuu Kehitysvamma puolella työkeskus ryhmässä käymiseen.
Kiitos te jotka maksatte vero rahaa, että saan sentään ainoastaan työkyvyttömyys eläke rahaa, eläkkeen saajan asumistukea ja takuuek
T. Henna Maria Koskela
Vammaispalvelu laki pitäisi purkaa lain nimessä
Anonyymi-ap
1
98
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samaa on mulla. On diagnoosi lievästä älyllisestä kehitysvammasta. Mielestäni se on väärä. Suurimmat vaikeudet on juuri sosiaalisissa taidoissa. Minulla on varmasti ADHD, vaikka ei ole diagnoosia. On vaikea rauhoittua. Varmasti saisin lukion matematiikan kirjan laskettua läpi,jos olisi keskittymiskykyä. Epäilen,että on myös autismin kirjo, vanhalta nimeltään Asperger.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2516505
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m294857- 982955
- 412327
- 322143
- 572085
- 1081883
- 221789
- 271572
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2351568