Mahtavat Holjat taas tulossa!!

Anonyymi-ap

Hyvä Holjien järjestäjät! Loistoesiintyjiä ootte järkänneet! Kiitos tuhannesti!

16

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olis ne esiintyjät voineet paljon parempiakin olla. Deep Purple , Bon Jovi tai vaikka Alice Cooper paikalle niin voitaisiin puhua loistavuudesta.

Joku possun näköinen Erika Vikman pakaroineen ei herätä mitään muuta kuin myötähäpeää.

• Anonyymi

Ja Yö ilman Ollia tai Hakulista on kuin juhannusmakkara ilman olutta ja sinappia.

• Anonyymi

Minkäs näkönen itse olet? Laitapa kuva. Etkö kehtaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäs näkönen itse olet? Laitapa kuva. Etkö kehtaa?

En ole mikään julkisuuden henkilö mutta jos olisin Erika Vikman en kehtaisi.

• Anonyymi

Mä olisin toivonut Holjaan esim. jotain hardstyle-artisteja.

• Anonyymi

Sanos muuta. Lähtisin Ypäjältä asti Headhunterzia ja Bass Modulatorsia kuuntelemaan hotellillaja isolla kulutuksella, meillä kun ei mitään kauppoja o.

• Anonyymi

Minä olisin kaivannut ihan paikallisia bändejä torille.
      Kannatettaiisiin oman paikkakunnan staroja!
      Loimaalta makeita porkkanoita joka kojuun myyntiin ja enemmän niitä anniskelupisteitä ettei tarvitse olla kuivin suin!
      JOKA KERRAN on omat eväät jo portilla ratsattu, enkä ole niistä korvausta saanut.
      Menevätkö avaamattomat kunnan isien virkistys viikonloppuihin?
      Paljon hulinaa ja huisketta torille vaan.
      Sambakarnevaalit sopisi myös joukkoon!
      Ottaisko joku tästä kopin?
      Pientä järjestyshäiriötäkin saisi olla.
      Kerran vuodessa kun ne Holjat vaan on niin holjaillaan vaan täysillä!

T. Keno-Erkki

• Anonyymi

Et vaan osaa kätkeä niitä juomias. Mulla oli viimeksi mahan päälle teipattuna sellainen katetriin liitettävä virtsapussi täynnä Lammin sahtia. Siitä oli helppo ryystää juomaa. Toisena vuonna kävelysauvat olivat täytetty koskenkorvalla. Korkkina toimi kädensijat , tämän tästä silloin olin sauva pystyssä. Tämän keksin Uuno Turhapuro-leffasta.

• Anonyymi

Minä juon paljon ennen Holjia, niin voi tulla jotain kaipaamiasi järjestyshäiriöitä.

• Anonyymi

Palokunnan aukiollahan jo oli omien bändien konsertti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palokunnan aukiollahan jo oli omien bändien konsertti.

Kyllä näitä omia staroja kuuntelisi, vaikka joka päivä!
        Olisi vaan Holjat heille upea paikka esiintyä.
        Kunnon menoa ja meininkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vaan osaa kätkeä niitä juomias. Mulla oli viimeksi mahan päälle teipattuna sellainen katetriin liitettävä virtsapussi täynnä Lammin sahtia. Siitä oli helppo ryystää juomaa. Toisena vuonna kävelysauvat olivat täytetty koskenkorvalla. Korkkina toimi kädensijat , tämän tästä silloin olin sauva pystyssä. Tämän keksin Uuno Turhapuro-leffasta.

Varmaan siinä on kyllä ollut omaa osaamattomuutta.
        Liekö sitten pistänyt silmiin liikaa tämä 70 luvun kookas putkikassi.
        Miksi minut on poimittu esiin joka kerta!?
        Edessä olevilla tyttösillä näkyi olevan myös omia pulloja kassissaan, ihan itse näin, mutta minut ratsattiin.
        En uskalla juoda kotona paljon ennen lähtöä, koska sitten en pääse lainkaan sisään!
        Sitä en kyllä kestä, että joudun tätä upeaa kansanjuhlaa katselemaan rautaverkon takaa voimatta ITSE siihen osallistua!
        Rahaa ei ihan riitä juoda itseäni känniin 3 päivänä peräkkäin...
        Voisinkohan tulla töihin, vaikka Holjille?
        Lippuja myymään tai pomppulinna vahdiksi?
        Saisinko palkan drinkkilippuina?
        Tietoa kellään tästä?

• Anonyymi

Holjille sopisi virrenveisuu ja Elävän Jumalan etsintä suuressa katumuksessa sekä vaikerruksessa. Hylätyksi tulevat pirtukanisterit ja kaljatuopit suuren hengellisen heräämisen keskellä valtavassa synnin tunnossa ja katumuksessa silloin. Valtava vaikerrus ja huuto kuuluisi läpi armaan junttilan pitäjän jota Forssaksi kutsutaan, vaikerruksen muuttuessa vähittäin rauhan ja onnen seesteisyyden kauniiksi sulosoinnuksi. Silloin lopultakin raittius ja aito lähimmäisenrakkaus valtaa pitäjän. Kansan pyytäessä toisiltaan anteeksi pahoja tekojaan kyynelten virratessa puhdistavana voimana pitkin entisten nistien ja juoppojen ahavoituneita poskipäitä. Myös yömöykkääjät lakkaavat ja työtätekeväisetkin saavat lopultakin ansaitsemansa rauhan ja kunnon yöunet.

• Anonyymi

Kyllä ja kyllä. Kyllä siivosyntisetkin sedät ja tädit tarvitsevat pelastusta. Varsinkin itsekkäiden suuriin ikäluokkiin kuuluvien tulisi tehdä parannus, so. mielenmuutos itsekkyydestään. Vasta sitten voisivat olla esikuvina nuoremmille sukupolville.

• Anonyymi

Suuret ikäluokat loivat Suomen jossa kiittämättömät moukkamaiset nuoremmat ovat saaneet korjata työn hedelmät. Sopisi olla kiitollinen ja kunnioittaa vanhempaa uutteraa väkeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuret ikäluokat loivat Suomen jossa kiittämättömät moukkamaiset nuoremmat ovat saaneet korjata työn hedelmät. Sopisi olla kiitollinen ja kunnioittaa vanhempaa uutteraa väkeä!

Totuus näissä asioissa on että sodan kokeneet taistelivat ja vielä joutuivat jälleenrakentamaan maan jossa elämme. Joutuivat vielä kuuntelemaan suurien ikäluokkien pahaa kettuilua ja pilkkaa kun ”omasta syystään” olivat sotaan lähteneet. Sen sijaan suuret ikäluokat jotka tosin ponnistivat köyhyydestä, kahmivat kaiken ja järjestelivät itselleen hyvät eläke-etuudet tulevien sukupolvien kustannuksella. Tekivät liian vähän kakaroita, ja kasvattivat heidätkin väärin ja pois isien uskosta, itsekkäiksi oman edun tavoittelijoiksi. Onneksi heiluri on taas heilahtamassa toiseen suuntaan. Suoraan suurien naamalle. Nuoret ovat jälleenlöytämässä isiensä uskon jota suuret vastustivat/vastustavat edelleen kiivaasti. ”Kun vihan äänet ympärillä yltyy, vahvista äänet hyvän maailman.”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe