seta pitää ajaa pois kouluista. https://www.youtube.com/watch?v=bz2eDZkGzT0
Tästä syystä
7
194
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ja poliisit on kans kiellettävä kouluista . Ei lapsille tarvitse mennä opettamaan rikollisuudesta ! Rikollisia on jo ihan tarpeeksi .
- Anonyymi
Päihdevalistus on myös kiellettävä. Ei lasten kuulu tietää niistä.
- Anonyymi
Kielletään saman tien kaikki opetus etteivät opi mitään vääriä asioita.
- Anonyymi
Kehottaako poliisi kokeilemaan rikoksien tekemistä? Ei. Kehottaako päihdevalistus kokeilemaan huumeita? Ei. Mutta setavalistus kehottaa kokeilemaan homoilua! Pois sellainen väärän tiedon levittäminen kouluista!
- Anonyymi
Juuri näin. Ja jos hintit haluaa asiallisia järkiperusteita niin otetaan vaikka tämä:
Multaporkkanaa ei tungeta suoleen ikinä. Se on täynnä bakteereja ja siinä voi olla mm. madon (suolistoloisten) munia. Mahahapot ja ruuansulatus tekee näistä selvää, mutta herkkä suoli ei. Te ette mieti MITÄÄN! Te vaikka sairastutatte ihmiset oman nautintonne eteen. Kasvatatte itsenne kaltaisia omaksi iloksenne. Se on narsismia.
Kaikki teidän ajatus menee helpoimman kautta ja nautinnon kautta. Hedonismi ei johda mihinkään (muualle kuin tuhoon, olit uskossa tai et - täysin merkityksetöntä).
Ette tee tätä lapsille. Te olette lasten hyväksikäyttäjiä.
- Anonyymi
Omille lapsille opettanut ettei viikkorahaa tipu jos näitä homppeliaatteita tai lepakkojuttuja seuraa. Koulussa ei tarvitse olla läsnä sellaisessa opetuksessa missä näitä sairaita asioita käsitellään.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as713283Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253003- 512892
- 562698
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582578Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482550On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542339Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802221- 692098
- 452092