Haluaisko joku kertoo tälläselle vähäjärkiselle joka ei tajuu skoban virityksestä mitään että miten kisbeestä saa rajottimen pois vai pitääkö siihen tilalle ostaa uus tai jotain vai riittääkö joku johdon poisto ja mikä ois kannattavaa tehä yms
Vastaukset 4
- Anonyymi
noin vähäjärkinen anna moposi olla vakio, muuten voit päätyä elinten luovuttajaksi
- Anonyymi
Joo no ei oo oikeen ollu syytö harjotella mitää viritystä yms muttaku kattelin nii jotkut sano vaan että joku yks johto pitää katkasta ja jotkut vaihto tilalle ihan uuden niin mietin vaa et voiks kumminki tehä vai onks jompikumpi kannattavampi tai jotai mut joo
Onko uudempi kisbee ruiskulla? Niistä mä oon tehny keskustelun mutta jos on kyseessä vanhempi kisbee nii se on tosi helppo.
- Anonyymi00004
Joo on uudempi 24 mallin, luinki just sen sun keskustelun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132396Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371433Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha640986- 106983
- 71962
- 97868
- 48865
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686