Miten niin hyvä paikka on joutunut tuollaiseen tilanteeseen?
Hossanportti Huutokaupassa
43
1774
Vastaukset
- Anonyymi
Koska ei ole hyvä paikka.
- Anonyymi
On ollut hyvä paikkka. Paljon hyvää palautetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut hyvä paikkka. Paljon hyvää palautetta.
Ruoka on ollu huonoa!
- Anonyymi
Liian monta rautaa tulessa ja vakutuinen asuminen toisella puolen Suomea lienee yksi syy. Kaatuu mahdottomuuteen toimia taloudellisesti järkevästi pitäen leirintäaluetta yhdessä paikassa, vuokrata hossan kauneinta aluetta seipiniemeä, ajaa taksia ja pitää nakkikioskia ja mitä lie muuta sen yrityksen takana. Harmillista mutta odotettavissa ollut tapaus.
- Anonyymi
Puutteellinen yrittäjäosaaminen:
Huono taloudenhallinta, sopimusten tekeminen ilman riittävää riskien arviointia tai puutteellinen liiketoimintasuunnittelu voivat johtaa taloudellisiin ongelmiin.
Virheelliset hinnoittelustrategiat:
Palveluiden tai tuotteiden hinnoittelu voi olla liian matala, jolloin yritys ei pysty kattamaan kustannuksiaan ja tekemään voittoa. - Anonyymi
Maksukyvyttömyys:
Yritys ei kykene maksamaan laskujaan ja muita velkojaan erääntymispäivänä, mikä voi johtaa konkurssiin. - Anonyymi
No on kova mies tekemään töitä jos on useampikin työ.
- Anonyymi
Moniyrittäjälle uusi sauma.
- Anonyymi
Sillekkö? 🤣🤣
- Anonyymi
Yli 100te huudettu
- Anonyymi
Opettele lyhenteet ennenkuin huudat mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele itse välimerkkien käyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele itse välimerkkien käyttö.
Minä kyllä osaan ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 tuhatta euroa eli 100te.
Taidat olla niin vajakki että haluaisit 100ke. Pökelö vajakki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla niin vajakki että haluaisit 100ke. Pökelö vajakki.100x10^3 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla niin vajakki että haluaisit 100ke. Pökelö vajakki.k on kilo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
k on kilo
Opettele tollo lyhenteet ennenkuin keulit! Eikö äitisi ole sinulle opettanut mikä on euron merkki, sei ole ole pikku e eikä k ole kilo.🤣🤣🤣 Taidat olla pikku-G tai iso-H.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele tollo lyhenteet ennenkuin keulit! Eikö äitisi ole sinulle opettanut mikä on euron merkki, sei ole ole pikku e eikä k ole kilo.🤣🤣🤣 Taidat olla pikku-G tai iso-H.
Kyllä se vain puhekielessä on. Vitun tyhmää laitta € kun nopeammin laittaa e. Ja fiksut ymmärtää, sinä et.
- Anonyymi
Vitut sinä mitä osaa.
T. Kaupunkilainen- Anonyymi
Toooooodellakin osaan.
- Anonyymi
Kaupunkilainen! 😭😭😭😭
- Anonyymi
no no lapset...
- Anonyymi
Ei voi muuta sanoa kuin että vittu että Suomussalmi kanavalla on vitun vajakkia sakkia.
- Anonyymi
Taidat itse olla esimerkkinä!
- Anonyymi
Noooh, älä nyt noin kovin sanoin soimaa itseäsi.
- Anonyymi
Miksi sinäkin sitten tällä palstalla viihdyt ja kommentoit?😄 että v.. u että😉
- Anonyymi
Mikään ei onnistu, kertomataulu, oikeinkirjoitus ja hattuilu ovat leikkikoulu tasolla.
Nyt ryhtiä kirjoitteluun 🫡- Anonyymi
Kertomataulu, mikä se on, puhutko jonkun taulun edessä tarinoita?
- Anonyymi
Kertomataulu!!!! Anna mun kaikki kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertomataulu!!!! Anna mun kaikki kestää.
Pitäisikkö sinun tilata aika psykiatrille,kun tuntuu ahdistavan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikkö sinun tilata aika psykiatrille,kun tuntuu ahdistavan!
Enhän minä nyt sinun vaivojen takia aikoja tilaile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä nyt sinun vaivojen takia aikoja tilaile.
Älä osallistu keskusteluun, kun et tunnu ymmärtävän mistä on kysymys!!
- Anonyymi
Tollo ja umpitollo on hyvä elokuva
- Anonyymi
Ei yhtään keskustelun aihetta minne ei nämä täysin idiootit osallistu täydella paskanjauhannalla. Nämä samat kusipäät eivät uskalla sanoa sanakaan ihmisten keskuudessa. Muutenkin ovat täysiä jätteitä ihmisinä.
- Anonyymi
Ite oot arka visvasyylä.
- Anonyymi
Kiva että täydensit idioottien määrää keskustelussa.
- Anonyymi
"Toisten syyttäminen on usein suojautumista ja pelkoa omien ajatusten ja tunteiden paljastamisesta. Pelolla on pitkät juuret, jotka yltävät lapsuuteen asti. Syyttely on usein pelkoa siitä, etteivät toiset hyväksy syyttäjän tunteita.!!!" K. KIIANMAA
- Anonyymi
Kuka sai ostettua?
- Anonyymi
Se joka tarjosi eniten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joka tarjosi eniten!
Ei välttämättö. Varma tieto.
- Anonyymi
Joko se meni? Hieno paikka ja hienot mökit.
- Anonyymi
Niin. Toivottavasti toiminta jatkuu..
- Anonyymi
Paikka on hieno ,mökit on edelliseltä vuosituhannelta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6252633Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182076Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232050JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191616- 691587
Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651502- 1261272
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231090Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191064Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998