.. uusia "erikoisosaajia" alkaa kohta tulla kunniavieraiksi Trumpin säestyksellä. Mummot varokoot pyykkituvalla...
Joko on JVA,la asunnot valmiina..
13
191
Vastaukset
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Ja helmat paukkuu.
- Anonyymi
Sulla ei pauku kun peräloosteri
- Anonyymi
Perämoottori on kyllä kivempi kuin keskimoottori.
- Anonyymi
Keskimoottorissa on kyllä mukava ääni. Rauhallisen vesimatkailun tunnelmaa.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Se vaan vie tilaa keskellä venettä. Toisaalta, kun eukon istuttaa keulaan ja itse sijoittuu perään, niin kuuluu ainoastaan moottorin papatus!
- Anonyymi
Asuntojonossa ollut yli puolivuotta eivätkä ole tarjonneet yhtäkään asuntoa. Suomalainen Kelan pakkomuuttaja siis kyseessä.
- Anonyymi
Itse olin JVA: asuntojonossa 6-vuotta. Yhtään asuntoa ei tarjottu kyseisenä aikana. Onneksi sain asunnon yksityiseltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olin JVA: asuntojonossa 6-vuotta. Yhtään asuntoa ei tarjottu kyseisenä aikana. Onneksi sain asunnon yksityiseltä.
Lankkia naamaan ja salongista mustat kiharat ja JVA:n konttorin tiskille. Ylihuomenna loikoilet jo Kelan hankkimalla soffalla uudessa kämpässäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lankkia naamaan ja salongista mustat kiharat ja JVA:n konttorin tiskille. Ylihuomenna loikoilet jo Kelan hankkimalla soffalla uudessa kämpässäsi.
Tämä on kyllä totta, vieraat & raskaana olevat naiset ensin, muut voivat nukkua veneen alla.
- Anonyymi
Jos tulee ongelmia opetelkaa sanomaan EI ja helistelkää avaimia. Lopuksi voidaan tarjota taloyhtiön kerhohuoneessa tulijoille yrttiteetä. T. Vassari
- Anonyymi
Sellainen kaapumuumiohan saattaa kaatua portaissa kaapuunsa. Ihan vahingossa tietenkin. KKK
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650