Tav 53 bi mies Pori bottom hakee toisesta miehestä vaki tai kerran ikä koko näkö ihan sama kun vain saan imeä ja pannaan joskus paan itsekin ota yhteyttä 💯%luottamus
Satakunta miestä
11
774
Vastaukset
- Anonyymi
laita viestiä vaikka deitti net, olen bi btm eronnut kaveri
- Anonyymi
Koitan
- Anonyymi
haluaisit panna ja imeä ,olen hoikka kaveri ja hyvin huudeltu perä. asun pohj porissa
- Anonyymi
Hyi saatana näitä possuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana näitä possuja
No mitäs ne sulle teki. Lakkasko ne antamasta sulle.
- Anonyymi
Opettasikko 60v 170 80 normaali miestä kaikkeen kivaan olen ensikertalainen.Asustelen pohj satakunnassa.
- Anonyymi
Sussa urpossa ole mitään normaalia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sussa urpossa ole mitään normaalia
No ei varmasti sussa ole. Tiedät sen näköään itsekkin.
- Anonyymi
Miten saan sinuun yhteyttä
- Anonyymi
pojankloppia imemää setien kulleja, mitä enemmän kulleja sen parempi ^^
- Anonyymi
Jopa ihan satakunta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1094066BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1522555Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1332116
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501973
- 631730
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541718