Omistan Derbi Senda X-treme 50 SM (2019, 2-tahti) ja mulla on ongelma, jota en ole saanut ratkaistua.
Ajoin normaalisti, mutta kun päästin kaasun, mopo ei saanut enää bensaa. Odotin pari sekuntia, ja sitten se sai taas bensaa. Tein tämän pari kertaa uudelleen: annoin kaasua → päästin → ei bensaa → odotin → taas kulki hetken → mopo sammui lopulta kokonaan.
Yritin käynnistää mopoa, mutta se ei lähtenyt helposti. Kuulosti siltä, ettei bensa kulkenut kunnolla. Lopulta se käynnistyi ryyppy päällä. Kun lähdin ajamaan, sama ongelma toistui: ei saanut bensaa kunnolla ja sammui taas.
Myöhemmin noin vartin päästä sain sen käyntiin, mutta silloin alkoi kuulua sihinää koneen oikealta puolelta. Pidin mopoa tallissa pari päivää ja puhdistin kaasarin. Nyt se käy tyhjäkäynnillä “semi hyvin”, mutta sihinä kuuluu edelleen koko ajan ja kovenee kaasua antaessa.
Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Epäilen imuvuotoa tai pakoputken tiivisteongelmaa, mutta haluaisin varmistaa ennen kuin alan purkamaan enempää.
Koneen oikealta kuuluu sihinää
Anonyymi-ap
4
62
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pääseekö bensatankkiin korvausilmaa? Eli onko bensatankin korkin korvausilmareikä tukossa?? Jos suhina kuuluu siitä? Avaa vähän korkkia ja koita ajaa!
- AnonyymiUUSI
Heips. Mopo käy tyhjäkäynnillä huonosti
- AnonyymiUUSI
imuvuoto, alipainevuoto . .
- AnonyymiUUSI
Leiponut kun ei oo saanu voitelua riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997