Timo Soini nosti perussuomalaiset politiikan kartalle. Aseena oli herraviha

Anonyymi-ap

Nyt perussuomalaiset ovat itse herroja. Duunarit ja köyhän kansan he pettivät.

28

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu näin on käynyt, persuista tuli "herroja", rikkaan eliitin etujen ajajia.
      Mitä on köyhäparkojen PS:n kannattajien päässä, kun ne jaksavat PS:ää
      puolustaa ? Tyhmiäkö ne on ?

• Anonyymi

Tuosta kaappaan puolueen tuumi uusnatsi Halla-aho, muukalais vihan avulla. Tyhjästä olisi ollut hankala rakentaa uusi puolue.
      Soinin populismi soveltui tähän tarkoitukseen hyvin, populismi ja äärioikeisto ei niillä Suomeen hyvinvointia rakenneta

• Anonyymi

Vennamo se ensin laittoi alulle perussuomalaiset, vaikka eri nimellä. Soini mieluummin tuhosi omat aikaansaannoksensa, koska meni riittauttamaan johdon, vaikka itse oli juuri eronnut puolueen johdosta. Jos ei itse halua enää johtaa, niin ei sitä voi vanha johtaja sanella mitä tulevat tekevät.

• Anonyymi

Soinia pyydettiin Sdpn ehdokkaakdi ja rahoitus tarjottiin SAKsta vaalirahana

Soini yritti eduskuntaan monilta alueilta pitkinpoikin Suomea 20 vuotta
      Ei päässyt ennen kuin 2003 aloin tehdä hänelle vaalityötä

• Anonyymi

Sammu kokkoon :))))

• Anonyymi

Herravihaajat ovat säälittäviä hyönteisiä.

• Anonyymi

Sanoin Soinille, että Stadissa Halme veturiksi terveystuotteiden kanssa, vitamiinit kreatiinit arginiinit sunmuut aminohapot bodarit ... ja H seisoi kauppojen edessä vaalimainoksena ja terveysmsinoksena ja kansa innostui ja täyspotti tuli

Poliittisesti kauhea virhe ottaa Halme ehdokkaaksi

• Anonyymi

Hitler mielisyys nosti Halla-ahon valtaan, H-A ei tapahtunut Holokaustia vaan rodullinen pudistus.

• Anonyymi

Olen atsi melinen minua saa haukua kerron enään vaan totta, PEtikki

• Anonyymi kirjoitti:

Olen atsi melinen minua saa haukua kerron enään vaan totta, PEtikki

Vai niin.
        Tosi on, Halla-aho sanoi ettei mitään holokaustia tapahtunut, siis hyväksyi juutalaisten tappamisen.
        Samoin Purra itse kertoi " Olisin ampunut pakolaisen jos olisi ollut pyssy "

Turha mulle siitä närkästyä.

• Anonyymi

Miljoonien syrjintä. Soini tuli Hahon lumoihin, koska kuunteli mielellään Kari Peitsamon musiikkia

Peitsamo on Hahon muusikkokavereita Tampereelta ja tukee tätä fanina

Kun P joutui poliittisen syrjinnän kohteeksi jossain Ämyrokissa, Haho twiittasi

"Peitsamo oli vähällä päästä syrjimään miljoonia ihmisiä. Onneksi oltiin valppaana!" Haho

• Anonyymi

Soini karsasti Halla-ahoa ja hänen suomensisulaisiaan, joitten ihanne on Adolfin aate.

• Anonyymi

Soinin aikaan Persuja vielä kunnioitettiin.

• Anonyymi

Joo, Marinin jälkeen S on elävistä suurin poliittinenhui jari
        Ehdoton no-no PS-puolueessa

• Anonyymi

Jos ei nyt kunnioitettu, mutta ei vihattukaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Soini yritti 6 kertaa eduskuntaan kaikenlaisista vaalipiireistä (ei Ahneenmaalta)

2003 hän asetti ansan ylimielisille kristityille ja nousi eduskuntaan https://keskustelu.suomi24.fi/t/18989074/#comment-136160085

Viimeistään 2017 kunnallisvaaleihin mennessä S oli paljastunut poliittiseksi vitsinikkariksi, joka ei aio tehdä mitään. En äänestänyt PS enää ennen kuin Halla pääsi puikkoihin

• Anonyymi

Ja nyt PS kannatus puolittunut, voihan se puolittua tuostakin niin olette samassa sarjassa kuin RKP. Eikä se mikään ihme äärioikeistolta etä populisteilta, kummatkin suuntaukset ovat ohi menevää laatua.

• Anonyymi

Ne on jörjöille tarkoitettuja gallupeja ajankuluksi jauhettaviksi. Jörjöille kelpaa mikälintmaaninen pskatahansa jauhimeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on jörjöille tarkoitettuja gallupeja ajankuluksi jauhettaviksi. Jörjöille kelpaa mikälintmaaninen pskatahansa jauhimeen

Ennustukset toteutuvat tai sitten ei, eihän talousennusteet ole osuneet kohdalleen mutta on niissä perääkin persujen kohdalla. Puolueen sisällä ollaan varmaan kauhistuneita, pelko minkä verran puolueen kansanedustajista menettää paikkansa seuraavissa eduskuntavaaleissa, hyvä jos kolmasosa säilyttää.
        Mitä PS puolueessa sitten kun kannatus mittaus näyttää 7 %, 10 % ei ole siihen pitkä matka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennustukset toteutuvat tai sitten ei, eihän talousennusteet ole osuneet kohdalleen mutta on niissä perääkin persujen kohdalla. Puolueen sisällä ollaan varmaan kauhistuneita, pelko minkä verran puolueen kansanedustajista menettää paikkansa seuraavissa eduskuntavaaleissa, hyvä jos kolmasosa säilyttää.
        Mitä PS puolueessa sitten kun kannatus mittaus näyttää 7 %, 10 % ei ole siihen pitkä matka.

Joo siis sössöttää jörjön kannattaa vaikka hesarin kalluppia toistaen kun jörjöllä ei ole muuta kuin sössötys annettavana itselleen

• Anonyymi

2007 Soini halusi maksaa takaisin avun ja tarjosi kristitityille vaaliliittoa Uudellamaalla, jotta ne saisivat kaksi. Ei kelvannut
      Tulos
      PS - krist 2 - 1

• Anonyymi

Kristityt eli KD ovat PS:n liittolaisia. Käsittämätöntä.

• Anonyymi

Essayh'lla on tutkimaton "Herra". Antoiko se KD:lle neuvon, että liittykää
      rasistisen ja fasistisen PS:n kanssa kimppaan kansaa vastaan ?

• Anonyymi

Jauhaa , kyllä kuule ne ovt kaukana herroista. , populismilla ei ikuisuuksia eletä, tyhmempikin näkee. Että heitä viedään kun litran mitta mutta ei nämä joiden tekstejä täällä on. Kielenkäyttö paljastaa ettei oikein herroiksi Voi sanoa, ennemmin narreiksi . Mutta sitähän ei populismin kannattajat kannattajat näe , . Enemmistö on todella nähnyt miten helposti annetaan lupauksia joita ei ole aikomuskaan pitää.
      Siis sanovat toisilleen , että lupaa vaan, ihmiset kiehuu hetken kun ei lupauksia täytetä ja rauhoittuvat. Mutta kaikki eiVät ole niin tyhmiä.
      Niin on laskelmoitu . Vaan yksi asia. , luottamus menetetään vaan kerran , niin että nämä ns lakeijat eivät halua edes nähdä totuutta . Laiva muuten on liejussa aina vaan. , siis miksi eikös sen pitänyt kääntyä jo kauan sitten , laiva on pohjamudassa totaalisesti .
      Populismi jyllää ja pikku P hännätkin tunteva olevansa jotakin. ——- siis tyhjää.

• Anonyymi

PS kusetti äänestäjiään päästäkseen hallitukseen kurittamaan ja köyhdyttämään niitä.

• Anonyymi

Vennamo pelasti Suomen kommunismilta jakamalla maata osaaville oman kodin omistajille

Urpo Leppänen poisti työttömyyden 3. sektorin avulla

Posti-Pekka teki suomalaiset vauraiksi Soneran kansanannilla

Komea suoritus SMP. En koskaan tosin äänestänyt, mutta nyt ymmärrän arvon. Sonerat sentään ostin ja vaurastuin

• Anonyymi

Soinin aikana PS ei ollut uusnatsipuolue.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      15
      2206
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      171
      2174
    3. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      105
      1067
    4. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      864
    5. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      857
    6. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      163
      835
    7. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      35
      806
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      30
      756
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      124
      738
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43