Onko oikein että yhteiskunnan varoista maksetaan suurien ja vanhojen omakotitalojen sähkölaskuja ja muita liian suureen ja kalliiseen asumiseen liittyviä kuluja?
Onko oikein että yhteiskunnan varoista maksetaan työttömien asuntolainoja?
Onko oikein että yhteiskunnan varoista maksetaan avustuksia lestadiolaisille sarjasynnyttäjille?
Onko oikein että yhteiskunnan varoista maksetaan avustuksia myös niille perheille joilla on pihassa useampi auto, sekä kokoelma veneitä, moottoripyöriä, mönkijöitä, traktoreita ja muita harrastevälineitä?
Onko oikein?
16
173
Vastaukset
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
On. Koska kansan valitsema Eduskunta on niin päättänyt. Kansa on puhunut, pulinat pois.
- Anonyymi
Ahne suomalaine vie minun raha ei hyva
Sultan Massi Qassi Mohammed Al-gela. - Anonyymi
Ei ole oikein. Kokoomusta asia ei kiinnosta, persut eivät halua enää enempää kannatustappiota ja kepulit eivät noki lestoja ja maalaisia.
- Anonyymi
Ei se ole oikein eikä väärin. Rikkaiden mielestä köyhien ei pidä saada mitään ja päinvastoin.
- Anonyymi
B £ tala $ t ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
B £ tala $ t ??
Ei ole oikein savolaiset tupauunot ja perutuslankkimiehet saavat ylipäänsä yhtään rahaa.
- Anonyymi
Ei ole. Jos on tarve olla huvituksia ja suuria taloja niin niiden tulee olla omakustanteisia.
- Anonyymi
Kyllä paskamahaökyt on pidettävä hyvässä lihassa verovaroin jatkossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä paskamahaökyt on pidettävä hyvässä lihassa verovaroin jatkossakin.
Juu, kyll ökyt porskuttavat jatkossakin.
- Anonyymi
Tottakai on
- Anonyymi
Onkohan oikein luulla, että kaikki maksettaisiin yhteiskunnan varoista ?
- Anonyymi
Onkohan sosiaalivastaisen pakko elää ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sosiaalivastaisen pakko elää ??
Sosialismi on sairaus.
- Anonyymi
Köyhiä pitää auttaa...
- Anonyymi
Sitähän kela tekeekin. On täysin oikein he arvioivat avun tarpeen sillä jos riittävän avun määrittelisi asiakas kuten perustuslakimies tai tupauuno itse niin mikään ei riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587272
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505996- 1535317
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.633259Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253082- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399