Onko oikein että yhteiskunnan varoista maksetaan suurien ja vanhojen omakotitalojen sähkölaskuja ja muita liian suureen ja kalliiseen asumiseen liittyviä kuluja?
Onko oikein että yhteiskunnan varoista maksetaan työttömien asuntolainoja?
Onko oikein että yhteiskunnan varoista maksetaan avustuksia lestadiolaisille sarjasynnyttäjille?
Onko oikein että yhteiskunnan varoista maksetaan avustuksia myös niille perheille joilla on pihassa useampi auto, sekä kokoelma veneitä, moottoripyöriä, mönkijöitä, traktoreita ja muita harrastevälineitä?
Onko oikein?
24
342
Vastaukset
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
On. Koska kansan valitsema Eduskunta on niin päättänyt. Kansa on puhunut, pulinat pois.
- Anonyymi
Ahne suomalaine vie minun raha ei hyva
Sultan Massi Qassi Mohammed Al-gela. - Anonyymi
Ei ole oikein. Kokoomusta asia ei kiinnosta, persut eivät halua enää enempää kannatustappiota ja kepulit eivät noki lestoja ja maalaisia.
- Anonyymi
Ei se ole oikein eikä väärin. Rikkaiden mielestä köyhien ei pidä saada mitään ja päinvastoin.
- Anonyymi
B £ tala $ t ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
B £ tala $ t ??
Ei ole oikein savolaiset tupauunot ja perutuslankkimiehet saavat ylipäänsä yhtään rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole oikein savolaiset tupauunot ja perutuslankkimiehet saavat ylipäänsä yhtään rahaa.
Menisitö itse eteläsavossa tänään nauttimaan suomen luonnon ihmeistä pidemmäksikin aikaa. Edes minun kissaystäväni ei viihtynyt ulkona. Sadeviitta päällä vasta myöhemmin kaupalle. Suosittelisin muuten tutustumista oikeisiin savolaisiin että käsityksiisi tulisi jotain kokemuspohjaa.
Ja minusta ja kissasta. Kesäloma, työelämässä. Vaikka savossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisitö itse eteläsavossa tänään nauttimaan suomen luonnon ihmeistä pidemmäksikin aikaa. Edes minun kissaystäväni ei viihtynyt ulkona. Sadeviitta päällä vasta myöhemmin kaupalle. Suosittelisin muuten tutustumista oikeisiin savolaisiin että käsityksiisi tulisi jotain kokemuspohjaa.
Ja minusta ja kissasta. Kesäloma, työelämässä. Vaikka savossa.Tunsin yhden savolaisen, muutti kuopiosta tänne vähän alle 3kymppisenä. Kiero kuin korkkiruuvi ja äkkiväärämpi kuin itse piru. No, levätköön rauhassa kuitenkin.
- Anonyymi
Ei ole. Jos on tarve olla huvituksia ja suuria taloja niin niiden tulee olla omakustanteisia.
- Anonyymi
Kyllä paskamahaökyt on pidettävä hyvässä lihassa verovaroin jatkossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä paskamahaökyt on pidettävä hyvässä lihassa verovaroin jatkossakin.
Juu, kyll ökyt porskuttavat jatkossakin.
- Anonyymi
Tottakai on
- Anonyymi
Onkohan oikein luulla, että kaikki maksettaisiin yhteiskunnan varoista ?
- Anonyymi
Onkohan sosiaalivastaisen pakko elää ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sosiaalivastaisen pakko elää ??
Sosialismi on sairaus.
- Anonyymi
Köyhiä pitää auttaa...
- Anonyymi
Sitähän kela tekeekin. On täysin oikein he arvioivat avun tarpeen sillä jos riittävän avun määrittelisi asiakas kuten perustuslakimies tai tupauuno itse niin mikään ei riitä.
- Anonyymi
Onko oikein että yhteiskunnan varoista maksetaan työttömien asuntolainoja?
Voisitko tarkemmin kertoa miten tälläisen asuntolainan saisi mikä menee yhteiskunnan piikkiin? Vai onko vaan paskapuhetta ja syyllistämistä.- Anonyymi
Selvä provoilijahan tämä , ei tuommoisia ole koskaan makseltu kelleen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä provoilijahan tämä , ei tuommoisia ole koskaan makseltu kelleen .
On maksettu, sillä omistusasunnon rahoitusvastike huomioitiin asumistuessa. Se olikin hyvä syy lopettaa omistusasujien asumistuet.
- Anonyymi
Nyt kyllä... Ei aivan varmasti yhteiskunta maksa mitään liikasiuria sähkölaskuja. Eikä veneitten ja muitten mukavien harrastevälineitten ylläpitoja.
- Anonyymi
Kyllä yhteiskunnan pitää maksaa ainakin väiraha uuteen purjeveneeseen.
- Anonyymi
On oikein
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985