- Mutta mitenkäs te muuten nukutte? Nukkusiko se Aurora tässä pirtissä. Tämä ois kuule kiva tämmönen vanhan ajan sänky. Annettas äitin ja isin nukkua Ellan huoneessa. Minä oon sinne petannu teille.
- Minä nukun äitin kanssa, Aurora sanoi ja puristui äitinsä kylkeen.
- Ei se Aurora ala yksin nukkumaan vieraassa paikassa. Se on niin arka. Nukutko isän kanssa, jos äiti nukkuu tässä pirtissä Ellan kanssa.
- Äitin kanssa, tyttö sanoi hiljaisella äänellä ja puristi ätiään kädestä. Isi voi nukkua Ellan kanssa.
- Minulle on ihan sama. Minä voin nukkua tässä, sanoin.
- Mahutko sinä Teemu siinä, kun se on niin lyhyt.
- Eiköhän tässä yhen yön yli vanhaksi päästä.
Ovi käy. Sisään kävelee legginseissä ja löysässä T-paidassa nuori, hoikka nainen pitkässä letissään. Tyttö hyppää suurelle olohuoneen sohvaryhmän tuolille ja nostaa jalkansa tuolin kaiteen reunalle. Tyttö mahtuu olemaan suuressa tuolissa poikittain.
- Syötkö sinä?, nainen kysyy.
- En minä nyt. Me syötiin. Paa vaan pois, tyttö sanoo ja sukii kädellä pitkää lettiään.
Ahmin lyhyin silmäyksin tytön sääriä ja kiinteää reittä. Uuh, miten haluaisinkaan naida häntä.
- Niin autokoulussako se Ella on?
- Autokoulussa. Kevväällähän se täytti jo kaheksantoista, nainen sanoo.
- Ajatella, että täysikänen on jo.
- Niihän tuo on hoikkanen vielä, mutta kaipa se jo aikanen on kun ajokortinkin kohta saapi.
- Hei, sanon hiljaa.
Tyttö kääntää äkisti päätään ja katsoo minuun päin. Arvasin, että hän ei nuku. Kännykän valo kajasti tytön sänkynurkkauksesta vielä hetki sitten.
- Mitä, tyttö sanoo.
Näen että tyttö katsoo minua. Vain kasvot ja olkapäät näkyvät vaaleina,
- Voinko oikasta hetken tässä reunassa, kun on niin lyhyt tuo minun sänky.
- No…, tyttö sanoo ja toppauttaa puheensa. Alkaa kuitenkin sitten siirtyä reunempaan.
Nostan tytön peittoa.
- Tyttö käännähtää ja näen hänen katsovan minuun päin.
- Kärpänen haittaa, laitan tätä peittoa vähän, sanon ja tunnen tytön kiihottavan lämmön aivan edessäni.
Olemme maanneet tässä jo pitkään. Tyttö on kasvot seinään päin. Hoikka uuma ja tuo tiukka peppu on aivan edessäni, mutta en tiedä miten voisin edetä.
Vaihdan hieman asentoa ja siirrän jalkaani eteenpäin. Tavoitan tytön jalan. Tyttö ei siirrä sitä. Jalat jäävät koskettamaan toisiaan. Jäämme tuohon pitkäksi aikaa.
Lasken käteni tytön olkavarrelle peiton päältä. Ehdin tuntea siron olkavarren kun tyttö ravisuttaa itseään kuin hätistäisi kärpästä. Käteni heilahtaa mutta ei irtoa.
Käteni jää tytön olkavarrelle. Tunnen suunnatonta halua painautua tyttöä vasten ja kietoa käteni hänen ympärilleen ja alkaa survoa jormaa saman tien hänen suloiseen peräänsä. Mutta en voi tehdä sitä.
Jalkakontaktimme on irronnut tytön heilahtaessa. Vien jalkaa uudestaan eteenpäin. Jalkojen koskettaessa tyttö hytkäyttää itseeän, mutta liike ei ole kovin raju ja jalat jäävät koskettamaan toisiaan. Siirrän saman tien toistakin jalkaa ja lantiota ja olen jo kiinni tytössä reisiä myöten. Lantiota joudun pitämään kuitenkin takana. Jorma pullottaa housun etumusta suurena ja kovana.
Irrotan käteni tytön olkavarrelta ja vien sen peiton alla samaan paikkaan. Tytön siro olkavarsi tuntuu jumalaiselta. Tunnen kuinka poskilleni on noussut sykkivä kiihko.
Minun tekisi mieli pujottaa käteni tytön käden alta hänen rinnalleen mutta tyttö oli lauta ja siinä olisi myös liikaa riskejä. Tyttö saattaisi toppauttaa koko hankkeen. Päämielenkiinnon kohteeni olisi kuitenkin siellä missä hänen suloiset reitensä yhtyivät.
Vein käteni ilmassa peittoa kohottaen tytön lantion kohdalle. Täydellinen osuma. Tytön pikkareiden vyötäinen osui juuri sormiini. Otin sen hyppyysiini ja aloin kiskoa alaspäin. Tyttö heilautti itseään ja jouduin lopettamaan. Muutaman sentin sain housun kaulusta alaspäin.
Laitoin molemmat käteni nyt tytön housun kaulukselle ja painoin housuja alaspäin. Tunnen tytön pakarat. Kuinka pieneltä peppu tuntuikaan. Halusin todellakin työntää suuren kivikovan jormani tuohon itikan pilluun ja räjäyttää sen. Housut liukuvat alaspäin kunnes tyttö heilauttaa itseään, nyt rajummin ja minun on lopetettava.
Arvoin tytön anatomiaa. Vielä ei paratiisin portti ole tarjolla. Päätän lähettää tiedustelijan matkaan. Olen ottanut toalettilaukussani olleen kondomin ja pyöräytän sen kivisen patukkani päälle. Sarvi tanassa lähden lähestymään tyttöä. Painan kyrvällä housun kaulusta alaspäin ja koukkaan alaspäin ja työnnän lantiotani eteen. Kalu alkaa painua tyttöön ja tunnen kuinka liha edessäni alkaa antaa hitaasti periksi ja kalu alkaa painua sisään.
- Aah, minulta pääsee väkisinkin.
Halusin räjäyttää tuon hyttysen (osa 1)
Anonyymi-ap
0
1142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838