Halusin räjäyttää tuon hyttysen (osa 2)

Anonyymi-ap

Otan kevyesti taakse ja työnnän uudestaan. Teen pientä pumppausta ja tunnen kuinka kalu menee työntö työnnöltä syvemmälle. Lasken käteni tytön lanteille ja otan pakaraposket kämmeniini. Työntelen menemään. Voihkin hiljaa. Kalu on kantaa myöten tytössä.

Vien käteni nyt tytön rinnoille. Aivan olemattomat. Pidän kämmeniäni tytön rinnoilla hetken ja pusuttelen tyttöä niskaan. Palaan käsineni sitten tytön perään ja otan lantiosta kaksin käsin kiinni. Alan vedellä vahvoja vetoja tunkeutuen joka työnnöllä tyttöön pohjaan saakka. Laukean rajusti suihkuten ja vavahdellen tytön suloihin.

- Miks sää yritit housun läpi panna? tyttö kysyi maattuamme jonkin aikaa äänettöminä.

- En uskaltanut enempi siirtää sanon.

Makaan tytössä kiinni, hieron poskellani tytön hiuksia.

- Minähän yritin auttaa sinua mutta aina lopetit, tyttö sanoi.
- Minä luulin että olit äkänen.

- Oisitko halunnut antaa mulle avustusta. Mun pitäs ostaa tietokone. Vaikka 100€
- Totta kai. Mikä sinun puhelinnumero on.

Tyttö sanoo numeron. Se löytyy ja näytän tytölle nimeä, joka näytöllä on. Tyttö nyökkää.

Näytän tytölle siirtäneeni 250€.

- Oho, oi kiitos. Oisitko halunnut vielä toisen kerran? tyttö kysyy. - Ku minun pitäs tehä tätä mahollisimman paljon, että lantion sisäiset lihakset vahvistuu. Tämä on paras keino vahvistaa niitä. Ku mun poikakaveri vaan vähän hipsuttellee. Sää paat ihanan vahvasti.

- Mulla ei oo ennää kortsua.
- Mulla on pillerit.
- Noin nuorella?
- Miten niin, ollut jo 14-vuotiaasta.
- Oletko niin kauan jo tehnyt tätä? kysyn tytöltä ja tunnen kiihottuvani.
- 13-vuotiaasta asti.

- Voisitko vähän auttaa, sanon tytölle vaikka tunnen että tuskin tässä tarviin.
- Miten?
- Voitko koskettaa minun penistä.

Tyttö vie käteni jalkoväliini ja alkaa kosketella kaluani, joka alkaa taas vauhdilla täyttyä verestä ja suurentua.

- Hui miten iso, tyttö kiljaisee hiljaa. Haluatko tulla minun päälle,? tyttö kysyy.
- En uskalla jos vaimo käy kohta vessassa. Ollaan vaan niin kuin äskenkin.

Tyttö asettautuu kyljelleen selkä minuun päin. Kohotan peittoa ja näen hänen suloisen vartalonsa hahmon hämärässä.

Asettaudun tytön taakse. Tyttö vie kädellään kaluni sisään. Työnnän sen saman tien pohjaan ja painan sitä pitkään. Nylkyttelen pientä työntöä siten että kalu on joko aivan kokonana sisässä tai vain pikkusen ulkona. Kuulen tytön hengityksen kiihtyvän.

En kuitenkaan malta olla ottamatta tytön tarjousta vastaan. Irrottaudun ja käännän tytön selälleen. Tyttö levittää minulle haaransa. Ja millä tavalla! Tyttö levittää barbijalkansa polvet suorana suoraan sivulle. Ei ole kukaan ollut noin auki.

Tyttö vie minut sisäänsä ja alan työnnellä. Voihkin ja panen. Ihmettelen miten tytön pieni peppu voi ottaa minut niin helposti.

Käännähdän vähän kyljelleni ja tyttö sulkee jalkansa kuin pihdit alaselkäni ympärille. Naimme siinä hetken. Tuntuu, että alkaa taas tulla ja laitan tytön uudelleen selälleen ja teen käsilläni puolinelssonin tytön jaloista niin että jalat ovat liikkumattomana pihdeissäni ja haarat edelleen auki itikanpillu levällään. Alan ryskyttää pikkupeppua armotta. Tunnen kuinka tytön luut antavat periksi jokaisella raskaalla, pohjana asti menevällä panollani.

Tunnen rakastavani tyttöä ja tajuan kuinka hänen armoillaan tosiasiassa olen.

1

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
        Äänekoski
        84
        1719
      2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
        Maailman menoa
        272
        1595
      3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
        Maailman menoa
        288
        1363
      4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        170
        1299
      5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
        Suomussalmi
        57
        905
      6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
        Ikävä
        48
        881
      7. 66
        874
      8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
        Ikävä
        66
        873
      9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
        Ikävä
        40
        851
      10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
        Ikävä
        48
        838
      Aihe