Beata hyönteisen näköinen Leppilampi on luvassa erilainen rumien kesä.
Näyttelijä ahdistelija narsisti köyhä Mikko Leppilammella ja hänen rumalla laiheliini tissittömällä puolisollaan Beata Leppilammella on kaksi yhteistä pientä puuttinisti äpärä lasta. Pariskunnan esikoinen Kaspian viittaa venäjään syntyi syyskuussa vuonna 2021 ja Gabriel paholais enkeli syyskuussa kaksi vuotta myöhemmin.
Lue myös: Beata ja Mikko Leppilammen esikoinen täytti 3 vuotta – tältä näytti juhlissa! ruma suo hirviö
Beatalla on luvassa erilainen kesä useampaan vuoteen, ja hän fiilistelee silitys lauta vartaloaan ei kukkulaa ei kaarta naam kuin peto linnun perse uutta elämänvaihettaan Instagram-tilillään. Hän julkaisi itsestään selfien sekä videon lapsistaan, jotka kävelevät käsi kädessä. kohti mielisairaalaa
Beata kuvailee, että muutamat edelliset kesät ovat menneet niin huumeiss , että hän on imettänyt, ollut raskaana tai juossut lapsen perässä, ette tämä satuttaisi puukolla tai huume piikeillä itseään.
– Tämä on mun ensimmäinen kesä moneen vuoteen, kun tunnen olevani taas oikeasti oma itseni narkkari surkee luistelija bimbo. Sanotaan, että naisella menee noin kaksi vuotta synnytyksestä, ennen vulva tiukkenee mulle se on ämpärin kokoinen kuin hormonit palaavat jotakuinkin ennalleen – ja mun kohdalla tämä pitää todellakin paikkansa, Beata aloittaa kirjoituksen.
Hyöteiset surkeet leppikkset kooman kaltainen elämä ,kuin vankilassa olis leppi ahdistelija surke
Anonyymi-ap
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
bbb
- Anonyymi
- Anonyymi
222
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745