Tänä iltana piti lähteä juhannustansseihin, mutta siellä on vain 11 astetta lämmintä. Lavalla ei kai mitään lämmitystä ole. Kannattaakohan tuonne lähteä? Sadettakin on
Liian kylmä
7
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kuumaa 🔥on monessakin paikassa.
Katse lavalle 😊
Ilman muuta viihteellä 😋- Anonyymi
Juhannusneitoset kukkaseppeleet päässä odottavat. Menoks.
- Anonyymi
Pari humppaa kun tanssii niin tulee kuuma.
- Anonyymi
Miksi pitää aina kirjoittaa nekatiivillisesti, vaikka nuoret on vallanneet lämpömittaritkin, minkä takia sä et vaan pääse entiseen tapaas vierestä kattoon, paljonko se lämpömittari näyttää ja tottakai se lukema silloin näyttää etäältä kattottuna paljon pienemmältä kuin esmes viimekesänä alle puolesta metristä kattottuna, kun nuoret oli vallanneet vasta tanssilavat.
- Anonyymi
Tuollaiset avaukset ovat sitäpaitsi virallisen kasvistahuoneustoilmiöagendan vastaisia nimittäin kasvistahuoneustoilmiön takia kesien ja talvien pitääkin kylmentyä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/901214b4-7e48-44ca-b870-37d717cc3dbe - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset avaukset ovat sitäpaitsi virallisen kasvistahuoneustoilmiöagendan vastaisia nimittäin kasvistahuoneustoilmiön takia kesien ja talvien pitääkin kylmentyä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/901214b4-7e48-44ca-b870-37d717cc3dbeKasvistahuneustoilmiöälymystömme NAUROI kesien ja talvien kylmenemisen kuumimpaan kasvistahuoneustoilmiökouhotusaikaan ennustaneille
https://yle.fi/a/20-30744
Tämän jälkeen raja-aitaälymystömme nauroi trumpin raja-aidalle.
Nykyään raja-aidat ja kesien ja talvien viileneminen on parasta, mitä älymystö.me saattaa kuvitella, koska niillä voidaan kupata suomalaisia omakotitaloasujia ja henkilöautoilijoita vielä enemmän.
- Anonyymi
Hyvin tarkeni kun ei ollut läpivetoa lavalla, ei tarvinnut edes villatakkia päälle vaikka menikin ilta lähes istumiseksi vähäisen tanssikansan takia, irtomiehet puuttui paria lukuunottamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036