Mä vaan makasin siinä, meikän kämpän edustalla, nurmikolla, auringonpaisteessa. Kuulokkeet korvilla, räppi soi, ja fiilis oli kuin kesälomalla, vaik oonkin jo aikuinen. Olin vaan, tiedättekö, olemassa. Nautin elämästä, omassa kuplassani, nikottelematta ketään. Mut sit tulee joku random tyyppi, joku besserwisser, joka päättää, et mun chillailu on jotenkin väärin. Että mä en muka kuulu siihen nurtsille. Ja käskee mua häipyä. Siis mitä helvettiä? Mä asun tässä talossa, maksan vuokraa (no okei, välillä vähän myöhäs, mut kuitenkin), ja tää nurmikko on yhtä lailla mun reviiriä ku senkin. Antakaa meidän olla chill!
Miksei saa olla nurtsilla
6
257
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä omalla nurmikolla saa makoilla, ja vieläpä alasti.
- Anonyymi
No ei ois ton kääkän mielestä saanu! Se, mitä mä teen mun elämällä, on mun oma asiani. Jos mä haluun irtautua oravanpyörästä, maata nurtsilla, soittaa kitaraa, kuunnella räppii ja duunailla luovia hommia tai musajuttuja, se on mun valinta. Menkööt ne töihin, jotka tykkää nuolla pomon persettä, että voivat kiivetä uraportailla ja patsastella LinkedInissä uusilla titteleillään. Hyvä niille, jos se tekee ne onnellisiks! Mut meitä on muitakin, jotka haluu ottaa elämän rennommin, elää omalla tavallaan, ilman et joku tulee osoittelemaan ja sanomaan, et meidän elämä on jotenkin vääränlainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ois ton kääkän mielestä saanu! Se, mitä mä teen mun elämällä, on mun oma asiani. Jos mä haluun irtautua oravanpyörästä, maata nurtsilla, soittaa kitaraa, kuunnella räppii ja duunailla luovia hommia tai musajuttuja, se on mun valinta. Menkööt ne töihin, jotka tykkää nuolla pomon persettä, että voivat kiivetä uraportailla ja patsastella LinkedInissä uusilla titteleillään. Hyvä niille, jos se tekee ne onnellisiks! Mut meitä on muitakin, jotka haluu ottaa elämän rennommin, elää omalla tavallaan, ilman et joku tulee osoittelemaan ja sanomaan, et meidän elämä on jotenkin vääränlainen.
Aivan oikea asenne sinulla. Muutamia erakkoja Lapissa elää samoin eivät ole mitenkään riippuvaisia toisistaan, elävät täysin vapaasti. Eivät myöskään käytä mitään h
yhteiskunnan tukia eivätkä palveluita.
Niinhän sinäkin varmasti teet et käytä mitään sosiaalitukia, etkä terveyspalveluita, sitähän se vapaus tarkoittaa.
- Anonyymi
tuolla tavalla saa PUNKKEJA ja kuolee vielä, nurmikoilla lojua.
- Anonyymi
ainaki ne kellä eläimet lojuu nurmikolla kesällä, täynnä punkkeja ja hankalissa paikoissa,
en tiedä sitten ihmiset jos viltti alla, hidasta punkkeja?
- Anonyymi
Pistäpä tarinaa millä rahoilla elät " mun elämä ei oo työntekoa vaan räppiä ja nurtsilla makoilua" ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2585286
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!542546- 812225
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3921559Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss981244SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä291133Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101079Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9243911Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte175905Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u39854