HAHAA skootteri

Mopoilija

verratakaa skootteria ja naistenpolkupyörää ja toiseksi mopoa ja miestenpolkupyörää.
tästä huomaamme että skootterilla ja naistenpyörällä on yhtäläisyyksiä ja mopolla ja miestenpyörää. naisten polku pyörissähän on tanko alhalla että sillä voi ajaa hameella.
SKOOTTERI ON SIIS SUUNNITELTU TYTÖILLE ja MOPO POJILLE.
MIETTIKÄÄ SITÄ POJAT JOTKA AJELETTE SKOOTTERILLA!

24

1962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..perusteet.

      Onkos sulla kaikissa alushousuissa sepalus? Jos ei ole niin taidat ollakin tyttöpoika eli transu. Yhtä löyhä oli tämä mun vertauskin mutta sitä vaan ajan takaa että annetaan toisillemme tilaa olla ja nauttia siitä mitä teemme. Mä olen jo aikuinen mies ja ajan skootterilla eikä yhtään tunnu että olisi tyttömäinen olo kuten ei kai sullakaan alkkareissasi. Hyvää kesää vaan sinullekin ja kokeileppas skootteria, voi vaikka mielesi muuttuakin...

    • Blizzard

      no olipa taas amis puhetta...

      • Janita

        No onko mopo nyt niin kova menopeli? Ei todellakaan. otetaanko mun harrikalla skaba, tollanen amis häviää hetimiten.


      • Pena
        Janita kirjoitti:

        No onko mopo nyt niin kova menopeli? Ei todellakaan. otetaanko mun harrikalla skaba, tollanen amis häviää hetimiten.

        Janita, siis tarkoititko että otat kisan Harrikalla skootteria/mopoa vastaan ? ;D
        Ei helvetti, JOS tuota tarkoitit niin voin vain sanoa että eipä taida sulla Harrikkaa olla.
        Niissä ei ole MITÄÄN samaa. Painivat aivan eri luokissa, niin tehoiltaan kuin muutenkin. Joten enpä ihmettele jos skootteri tai mopo häviää.


      • janita
        Pena kirjoitti:

        Janita, siis tarkoititko että otat kisan Harrikalla skootteria/mopoa vastaan ? ;D
        Ei helvetti, JOS tuota tarkoitit niin voin vain sanoa että eipä taida sulla Harrikkaa olla.
        Niissä ei ole MITÄÄN samaa. Painivat aivan eri luokissa, niin tehoiltaan kuin muutenkin. Joten enpä ihmettele jos skootteri tai mopo häviää.

        en tarkoittanut sitä. Yritin vain todistaa, että hengissä olen vaikka olen nainen ja ajan harrikalla. Kun täällä käy uhoomassa naisen ajotaidoista kaikenmaailman teinipellet.


    • maxiskootteri

      eli mihin sitä voi sitte verrata,se on sellanen 180cc...vastaappa sanaseppo tähän kun oot niin taitava vertaileen,kateeksi käy tollanen älykkyys..odotan innolla fiksua vastaustasi..

    • R 1100 RT

      tuollaisesta provosoinnista, Mopoilijan kaltaisia on netin keskustelupalstoilla ihan liikaa (=riidankylväjiä). Heidän juttujaan ei pidä ottaa todesta.

    • Toinen Mopoilija

      Näin kerran kun iso,karvainen,nahkaan pukeutunut Harrikkakuski haastoi kevarikuskin kiihdytyskisaan.
      Kävi niin että harrikka jäi nielemään 2-t käryä.
      Huom.kevarikuskilla oli ennen Pv ja nyt Corolla jossa on karvanopat ja spoileri.Ja Volvot ja Mersut saa tulla haastelemaan.JA MYÖS SKOOTTERIT.

    • JammuX

      VITTU TOSA ON SITÄ ASIA PUHETTA PRKL !!! SKOOTTERIT ON MUIJJIEN MOPOI JAA NIIL AJAA VAA KAIKKI NEIDIT JA JUPIT !! JUST NIIL TARKOTETTU KETKÄ EI OSAA VAIHTAA VAIHTEITA JA KÄYTTÄÄ KYTKINTÄ SAMAA AIKAA !!!

      • Fööbeli

        että sä oot kova jätkä! separi


      • Mk

        Ai että skootterit on tytöille ja mopot pojille? Just joo... Mä oon tyttö ja mulla on pv enkä kyllä ikinä vaihtas sitä skootteriin!!


      • JEE
        Mk kirjoitti:

        Ai että skootterit on tytöille ja mopot pojille? Just joo... Mä oon tyttö ja mulla on pv enkä kyllä ikinä vaihtas sitä skootteriin!!

        täs on asiaa. mut jos jonkun pitäs ajaa skootterilla niin tyttöjen
        ja poikien jotka haluis olla tyttö!


      • Skopa
        JEE kirjoitti:

        täs on asiaa. mut jos jonkun pitäs ajaa skootterilla niin tyttöjen
        ja poikien jotka haluis olla tyttö!

        Mul on skootteri ja ostin oikeastaan sen takia sen koska sillä voi ajaa vielä joskus 18 tai yli jos vaikka ei oo ehtiny suorittaa kaikkii ajo tunteja autokorttiin ja jollain mopolla se saattaa näyttää jo vähän säälittävältä ku joku 18v ajaa mopolla.
        Varmasti 15 vuotiaana mopo on ihan OK mut ajattelin vähän tulevaisuutta myöskin ja viel ku laittaa vähän nopeutta lisää vaik 75km/h niin kyllä kelpaa myös POJALLE! ;P


      • että oot kakara

        lukeeko niissä että on tarkoitettu tytöille???
        vittu että mua rassaa noi pellet jokka luulee olevansa jotain kun niillä on joku krossi mopo jossa on 6 vaihetta ja niitä saa kokoajan hinkata vaihteelta toiselle parempi ajaa skooterilla kun ei tarvi huolehtia niistä!!! Siis autojakin tehään automaatti vaihteisia eikä ne oo semmotteille jokka ei osais vaihtaa vaan esim kun menee taksiin niin jokaisessa mersussa ainakin on automaattivaihe että onko nekin sitten likkojen pelejä siinä 100000€ mersu joku tyttö meno peli että ajatelkaa mitä puhutte toi kuulostais siltä kun olisitte joitain 6vee kakaroita jokka ei voi sanoo että oli väärässä!!!


    • tyttå_

      sama että ajaako jätkät mopolla tai skootterilla tai muijat mopolla tai skootterilla, jokainen tykkää eriasioista, itse tykkään skootterista, mutta se ei kiellä muita tykkäämästä mopoista!

    • tyttååå

      lukeekos skootterin kuljessä että: SKOOTTERI ON SIIS SUUNNITELTU TYTÖILLE ja MOPO POJILLE.
      MIETTIKÄÄ SITÄ POJAT JOTKA AJELETTE SKOOTTERILLA!

      ei minusta! pojat voi ajaa skootterilla jos tykkää ja tytöt mopoilla, miksi yleistää asioita?

    • Janne J.

      Mitä nää pennut luulee käskyttävänsä?
      Mopothan on periaatteessa aikuisille tehty, ei 15v kakaroille. Moottoriajoneuvolla ajaa aikuinen vaikka lopun ikäänsä jos haluaa, olipa sitten läski äija sekä pv tai skootteri niin ihan sama.
      Pikku nappula mekastaa täällä kun oikeasti mieli on vielä niin ujo ettei kehtaa ajaa muka aikuisena..

      amispellet

    • Skootterionokvalinta

      45/km tunnissa on aika paljon pyörää käyttävälle nuorelle, ihan sama vaikka oliski mopo, skootteri, tai mopoauto. Jos joku halluu ajaa skootterilla, niin ajakkoon. Ei se tee ihmisestä huonompaa, sitä paitsi skootteri on helpompi huoltaa yms. Repikää tuosta huumoria Kovikset.

    • pinjaaa

      voi ziisus... onko sillä jotain väliä ajaako tyttö mopolla tai poika skoballa, ei?? itse olen tyttö ja ajan ihan skootterilla mutta silti yritän löytää mahdollisimman poikamaisia skoottereita alleni (ja haluaisin toki ajaa mopolla mutta eipä ole tullut opeteltua vaihteita :(). Ja tiedän monia poikia jotka ajaa skoottereilla, skootterit on yleensäkin uusina halvempia kun uudet mopot, ei kaikilla välttämättä ole varaakaan ostaa sellaiista menopeliä minkä haluaisi... :)

    • traktori miäs

      traktori se olla pittää!

    • 1121245

      Ite ajan skootterilla eikä oo koskaan tullu ketään mopoo joka ois kiihtyny mun skootteria paremmin, saati kulkenu kovempaa. Skootterit saa paljo helpommi kulkemaan ihan hemmetisti, jos valitsee laatuskootterin.

      Kurittomalla DT:llä yms. ajaneena voin sanoa että en helvetissä ottais semmosta itelle..

    • Ihansamasaatan

      Se on vittu ihan sama kuka ajaa skootterilla mopoja saa koko aika vittu huoltaa mutta skootterii ei

      • Jutustelija1

        Alle 50cc skootteri on mopo.


      • SkootteriJaMuitaVermeit

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe