Hei kaikki,
Halusin kysyä, onko joku muu kokenut hyökkäyksiä valkoiselta lokilta alueella Keskuskatu 9 tai Säterintie 2, Jämsässä? Lokki hyökkää iltaisin noin klo 19 jälkeen ja aiheuttaa harmia.
Olisi hyvä kuulla kokemuksianne tai onko joku jo tehnyt valituksen tästä asiasta.
Kiitos paljon avustanne!
Kysely valkoisen lokin hyökkäyksistä Keskuskatu 9 ja Säterintie 2 alueella
6
310
Vastaukset
- Anonyymi
Ne lokit terrorisoivat aivan joka puolella. Pääkaupunkin seudun aluella vielä erittyisesti. Joskus lokit olivat ainoastaan merilintuja. Kun lokit tulivat manterelle, oli odottettavissa myrskyä. Kaikki sen tiesivät.Nykyajalla urbanisoinut linnut terrorisoivat suruttaa ja vapaasti mielin määrin, koska joku vajaamielinen on keksinyt, että niille pitää antaa pesimisrauhaa ihmisten elinpaikan välittömässä läheisyydessä Pesimisrauhaa pitää antaa merellä, ei manteerella. Nykyisin lokit ovat valloittanut kerrostalojen katot, parvelevat, kirkkuvat, huutavat, tappelevat aamusta asti yömyöhään. Ja kuin pojat ilmestyvät, sitten suorastaan hyökkävät ihmisten kimpuun fyysisesti. Eikä kuka päätösvaltainen tee asialle mitään. Ajatellaan merilintuja, mutta kuka takaa ihmisille hiljaset rauhoittumisen hetket ja normaalin elämän? Tämä idioottimainen asiantuntenqttomuus menee yli kaiken sietikykyn rajaan ja jotain on asialle tehtävä. Oma suostumukselkla olette nämä linnyt manterelle houkuttanut, koska annatte vaoaasti niillä täällä pesiä.Merilintujen pesimäpaikka on merellä, ei kaupunkeissa
Täällä ne ryntäävät kohti ihmisiä ja roskakaatikoita, toisia lintuja ja terrorisoivat niin kuin olisivat täällä yksinvaltiat. Verkot tasakattoihin ja selvä viesti niille terrorisojille, että menkää muualle. Ihminenkin tarvitse rauhallisuuttaa, ei jatkuva kirkkumista, tappelua, huutamista ja hyökkäyksiä. Tänään viimeiksi taas lokki suojeli keskellä ajotietä seisoavaa poikasta ja hyökkäsi jokaisen kimppuun, kuka sieltä ohi neni. Itse ehtisin kädet laittaa suojaksi, muuten ken ties miten tilanne olisi päättynyt. Ilman muuta säikähdin. Eikö ihmisillä ole oikeutta elämisen rauhaan? Miten typeriä päätöksiä tejdään ihmusten haitaksi? Onko kellään enää tervettä järkeä säilunyt tai jaikki ovat rasaisesti aivopestyjä hävittämään ihmisiä ja tukemaan terroristeistä ihmisiä, eläimiä, lintuja? Jotain järkeä ja oikeutta nyt tähän maailmaan. Tehkää asialle jotain. Laittakaa verkot katoille sinne mihin ne on tottunut joka vuosi pesiä rakentamaan. - Anonyymi
Keskuskatu 9:ssä on lokilla 3 poikasta, niitä suojevat. Minä kun kuljen siitä heittelen leipäpaloja. Lokki on tyytyväinen, kun saa lapsilleen oksennettua ruokaa.
- Anonyymi
Kas, olipa mukava luontouutinen. Minullakin on tuolla kuivuvaa vaaleaa leipää. pitääpä huomenna kaydä heittelemässä sitä lähinurmikoille. Kyllä lokinpentujenkin on ruokaa saatava.
- Anonyymi
Katsos, kun minulla ei ole enää äitiä, eikä hänellä ollut milloinkaan mitään aasia. Ainoastaan yksi lehmä jonkin aikaa.
Että lopeta tuo jatkuva aasista rääkyminen. Vaikutat tosi idiootilta sen vuoksi.
- Anonyymi
Kiitos kysymästä. On kokemusta. Hyökkäili ankarasti ja
lopuksi paskoi päähän. En tehnyt valitusta. Lokkiäiti se toimi luonnollisen vaistonsa mukaan. Vastedes laitan hatun päähän. - Anonyymi
Kerta kaikkiaan vaarallinen lintu. Onko se edes lokki? Minusta se ei ole vaan eräs toinen, en vaan saa nimeä päähän.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537910- 614410
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404033Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353413Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423340Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383248- 482993
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422771- 492514