Pasasella on estot moneen paikkaan.
Rantaan ei voi mennä kirppujen takia.
Veteen ei voi mennä meduusojen takia.
Ulos ei voi mennä dengue-hyttysten vuoksi.
Puistoon ei voi mennä ikärajan takia.
Temppeliin ei voi mennä koska siellä kerjätään rahaa ja tuputetaan uskomuksia.
Suomiravintolaan ei voi mennä koska siellä on suomalaisia.
Hierojalle ei voi mennä kun ne myrkyttää.
Finnairilla ei voi lentää kun niissä lentäjillä on liian kova palkka.
Hyvää autoa ei voi ostaa koska osamaksut.
Autolla ei voi mennä edes kauppaan koska siellä on parkkimaksut.
Thaimaassa ei voinut mennä sairaalaan, koska se maksoi.
Apteekkiin ei voinut mennä koska kelakortti ei kelvannut apteekissakaan.
Ruokaa ei voinut Thaimaassa tehdä itse koska se oli halvempaa kuponkiruokalassa.
Liikenteeseen ei voi mennä koska siellä sattuu onnettomuuksia.
Ulos ei voi mennä koska liian kuuma.
Siltikin Pasanen mainitsi satoja kertojä että "Minä olen jo täällä Thaimaassa".
Kysymys kuuluu miksi.
By Senssu
Voi hyvänen aika sentään...
6
74
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Näyttää sille että sinulla Possonderi ollen mennyt juhannus perinteisellä tavalla, hae apua itsellesi.
- AnonyymiUUSI
Liittynyt näköjään Sinkut-ryhmään naamakirjassa. Pasanen on mies paikallaan, kirjaimellisesti. Vaimo ei jaksanut sitä touhua enää seurata ja kuunnella tarinoita joissa potaatto vertaa itseään Einsteiniin ja kiistää kaiken mitä muut sanoo. Hän voi vaikkapa kertoa vaimolleen että tässä kulhossa on harvinaisen herkullista perunaa, ja se on uskottava silloin että tässä kulhossa on harvinaisen herkullista perunaa joka on herrain herkkua. https://aijaa.com/qRuOq4
- AnonyymiUUSI
Hiekkakirppusaari poistanut jo 2 viestiä 55555
- AnonyymiUUSI
Et vaan lahkolainen ymmärrä näitä kehitysmaan epä kohtia koska vaan piIIu mielessä ja ei ole kokemusta hiekka kirpuista... ne voi olla todella pirullisia elukoita... tulee tulehdus.... voi olla menoa... Minulla on paljon kokemusta kirpuista ja muista taudeista..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et vaan lahkolainen ymmärrä näitä kehitysmaan epä kohtia koska vaan piIIu mielessä ja ei ole kokemusta hiekka kirpuista... ne voi olla todella pirullisia elukoita... tulee tulehdus.... voi olla menoa... Minulla on paljon kokemusta kirpuista ja muista taudeista..
Tietty noin tautisella äijällä on kokemuksia. Tuliko tulehdus, onko nyt menoa, vai ehkä hakua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on pahempi? Hiekkakirppu vai piIIukirppu elikäs satiainen?
Pasainen mainitsi että uitti koiria meressä. Tiesikö Pasainen että oleskelu samoissa tiloissa kotieläinten kanssa ja asuminen maapohjaisissa asumuksissa ovat merkittäviä riskitekijöitä,
eikä umpinaisten kenkien käyttö auta merkittävästi, lukee wikipediassa.
SInähän täytät molemmat ehdot. Nyt sitten vaan laskemaan varpaita, vieläkö niitä on kahdeksan per jalka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323491- 1502286
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121847Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi671286J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1031258Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881250- 671245
- 821171
Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko151147- 631135