toisia työttömiä töihin.
Työtön voi itse mennä töihin huutelemasta
12
210
Vastaukset
- Anonyymi
Savossa on lääniä huudettavaksi
tupauuno, savo. Savo. - Anonyymi
juon mieluummin itseni humalaan
- Anonyymi
Eiväthän ne sulje toisiaan pois ja kännissä saattaa huutaminenkin sujua paremmin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiväthän ne sulje toisiaan pois ja kännissä saattaa huutaminenkin sujua paremmin..
voi tulla löysät housuun jos liikaa touhottaa, ainkin minä juopottelen rauhassa enkä huutele paljonkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hulluuskin lähtee huutamalla
- Anonyymi
Purran työkokemus 0 v 0 kk 0 pv
- Anonyymi
Teillä on sitten jotain yhteistä.
- Anonyymi
Missä on työpaikka johon voi vaan mennä töihin?
Tätä olen työttömänä ihmetellyt. Itse kun olen hakenut työpaikkoja, mutta en ole saanut niitä.Nämä öyhöttäjät, joista suuri osa tuskin on oikeasti itsekään töissä, jaksavat näitä älyttömiä provojaan vissiin maailman tappiin. Niin tyhmä ei kenenkään luulisi olevan, että kuvittelisi kaikille tuosta vaan töitä löytyvän, kun työttömiä on moninkertaisesti enemmän kuin avoimia työpaikkoja.
- Anonyymi
Ei voi, koska se tarvittava työ nimenomaisesti puuttuu.
Ensin tarvitaan työpaikkoja, ennenkuin niihin voidaan mennä.
Ei työnantaja eikä valtio sitä päätä mitä töitä työttömät valitsee, vaan sekä työnantajien että valtion on sopeuduttava siihen asiaan että työttömät valitsee työnsä vapaasti - aivan kuten perustuslaissakin oikeus työn vapaaseen valintaan taataan.
Pikku neuvona, kun laittaa rahaa pöytään, niin sitten niitä työpaikkoja voisi tulla, ja myös työttömyys voisi alkaa alenemaan. - Anonyymi
Suomessa on PALJON hyväosaista väkeä, jotka ovat saaneet rahansa käytännössä kilpailematta markkinoilla mitenkään.
Siihen johtaa hyväveli ja hyväsisko -talousjärjestelyt, joita poliittisesti innolla suojellaan.
Suomi taantuu taloudellisesti myös kansainvälisillä mittareilla, tämä kaikki tapahtuu vain siksi, että meillä on Suomessa aivan liian suuria palkkoja ja pääomatuloja saavaa väkeä, jotka eivät kuitenkaan suostu tekemään TÖITÄ rahansa eteen. Erittäin suuri osa heistä alisuorittaa, ja se lasku maksatetaan ajamalla koko maa lamaan, tänne ei investointeja eikä työpaikkoja tule niin kauan kun em. alisuorittava väki saa jatkaa myyräntyötään Suomea ja suomalaisia vastaan.
Asia on korjattavissa, mutta poliittista tahtoa ei löydy asioiden korjaamiseen. Edes Petteri Orpon hallitus ei korjaa asioita kuten pitäisi, heidän pääasiallinen ideologia on ainoastaan rikkaiden tekeminen entistäkin rikkaammiksi, ja se tehdään muiden suomalaisten kustannuksella täysin järjestelmällisesti. Monet joutuu asunnottomiksi Orpon hallituksen toimien seurauksena, ja monet niistä toimista on nähtävissä perustuslain vastaisina toimina. - Anonyymi
Oletko päässyt tukityölliseksi kesän ajaksi ja nyt ollaan sitten melkoisia yhteiskunnan tukipilareita?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli612548Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211653Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131592- 1021377
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1221252- 831149
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen381045Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141023Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?221000Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58937