https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/teinipoika-tappoi-asuntolaan-lentaneen-linnun-kengalla-joutui-vastuuseen-teosta/9178156
Tämä pykälä täytyisi poistaa laista. Ei pitäisi nykypäivänä olla enää lieventää asianhaara tuo nuoruus.
Minua *ituttaa suoraan sanoen ..että näiden päitä silitetään käräjillä. Muutenkin tuomiot rikoksista on Suomessa naurettavan lieviä.
Tässäkin tapauksessa 60euron sakko on ihan naurettava.
Nuorena henkilönä tehty rikos!
Anonyymi-ap
5
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olit löytänyt hienon linkin!
- Anonyymi
Äiti ja Isä naivat kun olin Äidin vatsassa.Kaksiviikkoa oli synnytykseen aikaa,Vaikka kuinka laitoin vastaan,niin jatkoivat vain ahdisteluani.
Kyllä jonkunlainen laki pitäisi näitä ahdistelijoita vastaan laittaa.- Anonyymi
Olisipa kätilö käynyt nuijalla sinua päähän heti kun kurkistit.
- Anonyymi
Hyvä kun faija ehti vetää oman nuijansa pois, tulin nimittäin heti perässä.
- Anonyymi
Ilmankos olet jälkeen jäänyt. Et ole ehtinyt kehittyä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j714578Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all522504Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622140- 741350
- 691145
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221140- 281075
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä4171004- 73896
- 64798