Moikka
sain kimmokkeen tuolta toisesta ketjusta
jospa perustettaisiinki tänne " Omituisten otusten kerho "
aikoinaan varmaan sata vuotta sitten oli TV:ssäki ohjelma just samalla nimellä,
en muista aiheita,
oliskohan ollu joku lasten ohjelma, '
mutta
sanotaanhan että vanhoista ihmisistä tulee uudelleen lapsia, heh
mitä mieltä olette, käykö meille noin, meistä tulee uudelleen lapsia, höh,
nooh ainaki siinämielessä, miellä bahuksilla akaa kaikilla olla housuvaipat taas päivittäisessä käytössä, hiukan hymyilyttää, mutta totta melkein taitaa olla
ainaki osittain,
meikä on alkanu käyttää pikkuhousun suojia kuten nuorena piti käyttää joka kuukausi normaalin naideuden takia,
lapsiaki syntyi vuoden välien nuorena huh,
voi niitä aikoja,
siitä kauan on
olihan se melkosta aikaa työtä ja lapsiperhe elämää,
nyt täysin yksin,
lapsilauma maailmalla ja puoliso mullan alla.
no mutta elämä jatkuu
hamaan hautaan asti,
kaikille mukavaa antoisaa vanhuutaa
ja iloisia loppelämän päiviä
kirjoitelaan jos siltä tuntuu !
OMITUISTEN OTUSTEN KERHO !
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sori harmittaa noi kirj.virheet,
ja se
kun en jaksa lukea ja korjata lyönti virheitäkään, ja tämä konekki tahallaan jättää joitaki rijaimia pois vaikka ole naputtanu ne ,
kai se koneesta hauskaa kiusata lyhytjänniteistä vanhusta
joka ei jaksa ei viittis korjailla tekstiään, anteeksi kuitenki.- AnonyymiUUSI
Ei tarvitse kirjoitusvirheitä pyydellä anteeksi. Hyvin selvisi juttusi, kirjoitat kivasti ja hyväntahtoisesti. Kiitos ja hyvää kesän jatkoa!🌸
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kirjoitusvirheitä pyydellä anteeksi. Hyvin selvisi juttusi, kirjoitat kivasti ja hyväntahtoisesti. Kiitos ja hyvää kesän jatkoa!🌸
Kiitos ittellesi,
nostan nokkaani heh,
tosissaan mua harmittaa,
olen uhonnu ostaa uuden koneen ja ostanki,
mutta toi jälkeläiseni sanoi että kannattaa ostaa vasta syksyllä koska tulee suuria muutoksia internettiin, tai johonki ,
ostan sitten syksyllä kun muutotkset ovat tulleet voimaan.
aikasemmissa tietokoneissa on ollu automaattinen tekstin korjaaja tässä ei ole, ja sekös on mua harmittanu,
tämä on kyllä jo vanha kone joten on aika muutenki ostaa uusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324271Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252155Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122127Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su481694Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731436- 301423
- 661254
- 821221
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla311122Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h111927