Moro kaikille sydänkiukaan omistajille. Itse ostin viime elokuussa 2024 mustang 10 kiukaan. Ajateltiin sijoittaa kiukaaseen hieman enemmän oketuksella, että saadaan samalla laatua. Pettymys ollut aikamoinen laadun suhteen. Syksyllä kerettiin saunoa muutaman kerran ja nyt kesällä 2025 huomasin tulipesässä kosteutta. Kiuas putsattiin huolella, jonka jälkeen kaadoin kiukaan tulipesän päälle vettä ja tulipesän molemmissa nurkissa havaittavaa kosteutta. Kosteus muodostuu nurkkiin josta alkaa kapillaarisesti nousta tulipesän sivuja pitkin. Soittelin toimittajalle, joka neuvoi ensin viemään kiukaan ” paikalliseen korjaamoon hitsattavaksi, ihmetys oli aikamoinen. Kysyin valmistajalta valmistusmaata ja laadun valvontaa. Vastaus oli, että virossa nämä tehdään ja ei näille mitään laadunvalvontaa suoriteta. Neuvottelun jälkeen lupasi vaihtaa kiukaan. On vaan hitonmoinen homma raahata kiuas mökilta 100km päähän vaihtoon ja itse maksaa tietty kulut. Onko muilla ollut ongelmia kyseisten kiukaiden kanssa.?
Sydän kiuas
6
67
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kas kummaa kun et onnistunut taas polttamaan kiukaan takaseinää puhki? Kiuasmerkin kohdalla missä sen takaseinällä on suoja mikä sen estää tapahtumasta.
- AnonyymiUUSI
yksi s24 ammattitrolleista jotka yleensä alkaa vastailemaan itselleen kun ei ui saalis trollin pyydyksiin.
- AnonyymiUUSI
Mitä jos seuraavalla kerralla kun saunot, laittaisit tulet pesään? Jos se kosteus tulipesästä alkaisi siten katoamaan? 😏
Toinen vaihtoehto olisi tietenkin se, että kirjoittaisit provon joka ei olisi kuin pienen lapsen kirjoittama.Ihan piristävää vaihtelua siihen sydänmyyjän jatkuvaan provoiluun.
Toisaalta olisi ihan kiva sekin, jos tällä palstalla voisi puhua jostain asiasta, ilman että joku sydäntrolli tulee aina tunkemaan roskaansa keskusteluun.- AnonyymiUUSI
TheRat kirjoitti:
Ihan piristävää vaihtelua siihen sydänmyyjän jatkuvaan provoiluun.
Toisaalta olisi ihan kiva sekin, jos tällä palstalla voisi puhua jostain asiasta, ilman että joku sydäntrolli tulee aina tunkemaan roskaansa keskusteluun.Paitsi että jos S kiukaan valmistaja ei vastaa provoihisi mihin pyrit, sinä alat esiintymään S kiukaan valmistajana. Väitellen itsesi kanssa kun ei saalis ui trollin pyydyksiin.
- AnonyymiUUSI
TheRat kirjoitti:
Ihan piristävää vaihtelua siihen sydänmyyjän jatkuvaan provoiluun.
Toisaalta olisi ihan kiva sekin, jos tällä palstalla voisi puhua jostain asiasta, ilman että joku sydäntrolli tulee aina tunkemaan roskaansa keskusteluun.aneemisia kuolleen palstan aktivointipyrkimyksiä heikkotasoisen trollin toimesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup346306Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1004774Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233522- 493045
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1173027Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252835Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322221- 431835
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291702Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.261637