Eikö Suopellossa ole ravintolapalveluja?Kesä parhaimmillaan ja Ravintola kii.Ajetaan sitten toiselle puolelle.
Ruokailu Suopellossa!?
20
1446
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä pinksikään ollut auki.
- Anonyymi
Padasjoelka on hieno vilkas satama
- Anonyymi
klo 22.49 ? eipä silloin taida monessakaan ravintolassa enää olla keittiö auki, yö on grillikioskien aikaa.
- Anonyymi
Missä on lähin aukoileva grillikioski ?
- Anonyymi
Eipä ole muutenkaan kehumista paikallisia ruokapaikkoja kohtaan, hinnoissa enää mitään järkeä kun fantasiassa saa 15€ maksaa yhdestä lätystä ja pulinassa ala arvoinen hamppari maksaa yli 20€. No voi taas tässäkin asiassa työntää rahansa naapuri paikkakuntiin kun täällä persereiässä ei enää mikään onnistu.
- Anonyymi
jos on noin vaikeeta, eikä rahaa oo riittävästi, niin on ehkä ihan hyvä että vaihdat paikkakuntaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos on noin vaikeeta, eikä rahaa oo riittävästi, niin on ehkä ihan hyvä että vaihdat paikkakuntaa
Vitun pelle🤣🤣
- Anonyymi
sulle olis ny Suvituulessa Saarioisen roiskeläpät 4kpl yht 5€, sopuhintaan kukkarolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulle olis ny Suvituulessa Saarioisen roiskeläpät 4kpl yht 5€, sopuhintaan kukkarolle
On ne itseasiassa hyviä.Ei se keittolounas ole hintansa arvoinen.
- Anonyymi
Sysmää on muuallakin kuin vain suopellossa.
- Anonyymi
Hartolassa saa aina ruokaa. 24h
- Anonyymi
...ja minä olen saanut Sysmässä ruokaa jo 24 vuotta, aina kun on ollut nälkä.
- Anonyymi
Ei tällä säällä kannata pitää kesäravintoloita auki yhden nälkäisen veneilijän takia.
- Anonyymi
Hyvin näkyy olevan porukkaa Kuhmoisissa Ja Padasjoella.Auki vaikka sataa.
- Anonyymi
Hyvä kun on jokaiselle jotakin, toiset viihtyy vilkkaassa paikassa ja toiset vähemmän vilkkaassa. Toiset syö ravinoloissa ja toiset kokkaa itse.
- Anonyymi
Kyllä Suvipinxissä on ruokaa saatavana
- Anonyymi
Tänään satamassa ainakin lettu ja makkaraa.
- Anonyymi
Ai vaan yks lettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai vaan yks lettu?
per asiakas
- Anonyymi
Hyvää oli,Kiitos!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653