Värssy.Me lähdemme tästä elämästä.emme kuitenkaan lähde.Me elämme edelleen kaikessa.Mitä olemme tehneet.Kaikki mitä olemme ajatelleet sanoneet ja olleet jää elämään ja valaisemaan toisten tietä..me kuolemme.emmekä kuitenkaan kuole.Vaan elämme tänne jääneiden sydämissä.yritän itse ajatella näin se on.lämmöllä.yksi kulkija.
Sanan saatteeksi
20
1915
Vastaukset
- Anonyymi
No jo on jatuilua, lähetään eikä kuitenkaan lähetä, koita nyt päättää ettei pääsi hajoa.
- Anonyymi
Elä tuo julki ajatuksiasi.jos ei ole ymmärrystä.
- Anonyymi
Pakse on tehnyt tehtävänsä!
- Anonyymi
Pakse.????
- Anonyymi
Aloittaja tarvii vahvat lääkkeet sairauteen!!!
- Anonyymi
Olisko sulla.
- Anonyymi
Ilman kuolemaa, ei voi olla elämää!
- Anonyymi
Ompa kerrankin mukava aloitus. Kaunista tekstiä kaikkinensa, niin totta kuin olla ja voi.
Formaatti on hieman hajonnu, mutta haitannooko tuo mittään.- Anonyymi
Ei olla täydellisiä.
- Anonyymi
Kiva.lukea.ei ne kaikki päätautisena pidä.
- Anonyymi
Kun yhdsitetään matalaohtaisuus ja väärä diagnoosi, voidaan näköjään saada aikaan mitä ihmeellisimpiä tuotoksia
- Anonyymi
Hei.kerrotko jostakin ihmisestä.
- Anonyymi
Hei.hyvä teksti.minä henk.koht.voin kertoa.Oma kokemus.kyllä se on näin.isäni kuoli 82.Minä hänen tyttönään tulin eka reissulta kotiin.Hän sanoi ole rehellinen.sitä tarkoittaa aloittaja.Kaikki vanhemmat haluavata läheisilleen hyvää.kirjoittaja on saanut.huonoja kommenntteja.hyvää yritin.kiitos haukuista.jollakin tapaa surullinen.
- Anonyymi
Kyllä me kaikki muistellaan ,poislähteneitä.keskustellaan heidän ajatuksia.nehän on oppina elämän tielle.se on jokaisen valinta ,miten elää.minä en ole kaikkia neuvoja jaksanut noudattaa.joka päivä pitää muistaa.etten hirveästi aiheuttaisi kellekkään.pahaa.
- Anonyymi
Simpukat itkevät Karjalan joissa, ei heidän kyyneltä vieras kai nää.
- Anonyymi
Kaikilla se on edes....
- Anonyymi
On kyllä hyvä homma että teillä on kotikutoinen riimittelijä, ihan hyry vetoinen.
Tuo ei kyllä kaikilta onnistu, mukava lukee aloittajan tekstiä.- Anonyymi
Aloittaja tais itse kommentoida viestiketjuun!!
- Anonyymi
Aloittaja asetti tekstin ymmärtämis riman liian korkealle koska enin osa täällä asuvista ei ymmärrä sanomaa, koska ajatusmaailma on rakentunut vain vyötärölinjan alapuolelle se taas johtunee siitä, kun sukupolvesta toiseen on parisuhde solmittu sukulaisten kesken niin mihinkään korkeatasoisempaan kulttuuriin ei kapasiteetti riitä. Tällainen on kuin huono lajinen peruna se vuosi vuodesta vaan tuottaa epäkelpoa satoa ja ihmiselämässähän se on suorastaan huolestuttava ilmiö..
- Anonyymi
Aloittajan tulisi huomioida, että pisteenkin jälkeen tulee välilyönti ja että lause aloitetaan isolla alkukirjiamella.
Hyvää kesää
t. Lehtori Iiris Tissi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253