Meidän idiootti Stub,ei edes tuominnut hyökkääjiä Iraniin !?
Yhdysvallathan tehnyt ydinasevaltiot Israeilin ja Pakistanin, eikä Stupin järki siihenkään riitä !?
Iranin ydinase,olisi rauhoittanu kansanmurhaaja Israeilia,näi P-Korea terroristi Yhdysvaltoja !?
12
134
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta tuppi ja valtonen sanoivat että iranin ydinase olisi ollut myös uhka suomelle.En kyllä ymmärrä,olisi vaatinut parempaa perustelua.
- Anonyymi
Kyllä sielläkin ajatellaan,mutta eihän suomen idiootit,osaa edes itse ajatella !?
Silloin Persia oli nimikkeen,kelpasi Saahi rouvineen vieraaksi,valtionsa varojen kavaltajiina ja Yhdysvallat suojellakseen, tppoi pääministerin !? - Anonyymi
Onko Suomesta tullunöyrä,kansalaisodan jälkeen,kun ollaan kaikessa samaa mieltä,sothullujen kanssa,jo 11 vuott Venjän hyökkäysuhan propakandan alla !?
Mitäs jos Yhdysvallat , tai Israeil olisi naapurina,miten hilluttais !? - Anonyymi
Valtonen on meidän Trumppi kakkonen,joka elää senkin allossa,tyhmänä kuin aasi !?
- Anonyymi
Ydinaseet ovat loistava keino rauhoittaa hyökkäävä osapuoli. Esim putleri ei olisi uskaltanut koskaan hyökätä Ukrainaan, mikäli vastassa olisi ydinaseet, myöskään Israel ei olisi uskaltanut hyökätä, jos olisi ollut vaara ydinsodasta. Kiina ei hyökkäisi koskaan Taiwaniin, jos vastassa olisi ydinaseet, putleri ei hyökkäisi yhteenkää valtioon, jos vastassa olisi ydinisku mihin tahansa venäjälle. P-korea ei hyökkää koskaan e-Koreaan, koska vastassa on Usan ydinsukellusvene.
- Anonyymi
P-Korealla olisi enemmän syytä hyökätä, onha Ydysvallat varastanu sen ulkomaiset varatkin,kaksiketaa,kuin Libyan !?
(Suomihan on ehdottanut Venjän varojen varastamista ) - Anonyymi
Natoo vain ei kerinnyt mukaa, kuin asiaan kuuluu,hyökkääjänä !?
- Anonyymi
Mediatkin on Orpon kannalla ja käyttää monopooli asemaansa sen läpimenoon !?
- Anonyymi
Medioilla ja hallituksella, kaksi vihollista Venäjä ja Suomen köyhät,molempia vastaan käy sota aseilla ja aseostoilla !?
- Anonyymi
Trunpin käsikirjoittamasota Ukrainaan,loi luottamusta ja kunniaan, niin että tausfoorumitkin virkistyi,mutta Juutalaiset ovat tämän kaiken takana,niin taloudessa kuin sodassa !? Näin alkaa olla Suomessakin !?
- Anonyymi
Iraaniin hykkäyssota,oli Suomenkin hallinnon mieleen,eikö Suomen kansa vieläkään herää !?
- Anonyymi
Lännen sotaantulo Ukrainaankin,esti Luhanskin ja Donetskin itsenäisyyden ja näiden keskeisen naapuruuden !?
Nyt tuskin kanssakäymistä tulevaisuudessa,kun lännen kateuskin esteenä !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372425Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752