Miten eräs tuntemani mies kehtaa hyväksyä naisiin kohdistuvan väkivallan? Hän kehtasi sanoa, että kaikki väkivalta on yhtä lailla väärin, oli uhri sitten kuka tahansa. Nainen, lapsi tai mies. Miten hän kehtaa hyväksyä naisiin kohdistuvan väkivallan? Minä puhun naisiin kohdistuvan väkivallan haitallisuudesta, kun hän sanoi että kaikki väkivalta on väärin. Minä raivostuin ja aloin syyttämään häntä siitä, että hän on syy sille, että naiset kokevat väkivaltaa esim. parisuhteessa ja nyt minulle ihmetellään, että mitä minä höpötän? Että hän ei muka hyväksy väkivaltaa sen missään muodossa ja että minä syyllistyin kunnianluokkaukseen kun syytin häntä väkivallasta. Minusta on tehty rikosilmoitus enkä ymmärrä miksi, kun minä sanoin niin kuin asia on eli hän on raivohullu sekopää, joka nauttii kiduttaessaan naisia ja lapsia.
Miten hän kehtaa hyväksyä naisiin kohdistuvan väkivallan?
Anonyymi-ap
2
404
Vastaukset
- Anonyymi
Huono provo. Vaadimme parempia.
- Anonyymi
luuletko että palstalla tiedetään paremmin ?
Viimeinen virke askarruttaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen183764Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2223698Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä962656SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot202564Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman182238Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling642236"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita272083Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.131946Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue581778- 901611