Minä taas tuli taas luuria korvaan kahdesti lähiaikoina

Anonyymi-ap

Joo taisi olla 6. Päivä tätä kuuta tuli luuri korvaan sotekeskuksesta meni 1.28 sekuntia tänään joku laittoi pitemmäksi 2.sekunnilla käytin sanaa Irmelin paska siinäpä se koko kylä pitää hulluna ei ole mitään menetettävää. Joo vähän olen tässä ododellut tuleeko paskahatut toimittamaan pöpilään jollain vitun sepitteellä. Joo sota on pgi minun puolella jäi vähän hampaan kiloon mitään ei tehdä ei selitetä esittää irmeli idiootti ehdotuksia omakannassa joo perkele. Vituttaa eikö 5.kuukautta paskaa niskaan riittänyt. Onko niillä ihmisillä omaatuntoa tai mitään häpeän tuntoa vastaan vitut ei varmasti. Jos tekee mieli sanoa minun pitäisi hävetä ja 9yytää anteeksi . Tällä kylällä on monella hävettävää enemmän. Anteeksi en pyytele keneltäkään se sana on minulle enemmän kuin sana joka sanotaan ,kun osataan minulle sillä on merkitys joten en tuhlaa sitä usein. E.R

1

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

EI TÄSSÄ MUUTA KÄVIN OMAKANNASSA EN KEHU OLEVANI ERITYISEN ÄLYKÄS KYLLÄ SE VITUTTAA, KUN KAIKKI IDIOOTIT LÄÄKÄRIT HALUAA NÄYTTÄÄ KIRJALLISIA KKYKYJÄÄN JA PÄÄTTÄÄ MINUN PUOLESTA .JOO KERRON EI PALATA MIHINKÄÄN SYKSYLLÄ. JOS JOSSAKIN AION SYKSYLLÄ KÄYDÄ AINOA ON LABRA TAITAA SITTEN MENNÄ MELKEIN PUOLI TAI VUODEN KUIN OLISI PITÄNYT. JA NE PERKELEEN DIABETES TARVIKKEET NYT ON PAKKO SILLOIN TÄLLÖIN HAKEA JOO SAATTE LAITTAA SINNE LOKEROON EN HALUA TAVATA KETÄÄN HOITAJALLE TAI LÄÄKÄRILLE HAISEVAA. KYLLÄ MINÄ OMAT HAJUT TOISTAISEKSI KESTÄN. PESEYDYN SITTEN, KUN ITSEÄ ALKAA HÄIRITSEMÄÄN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4398
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3221
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2512
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      51
      2465
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      102
      2154
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1642
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1484
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      35
      1261
    Aihe