Vieläkö on venkulat kehissä vai onko piikittäneet ihtesä jo tuollepuolen? Muuan nistiakka näky ainaki olevan suhteellisen huonossa hapessa
Kuhmon huumeukot ja akat
30
2482
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä henki pihisee heillä.
- Anonyymi
Ikävä kuulla
- Anonyymi
Jarpukka jolkottaa vapaana
- Anonyymi
Ei tarvi lähettää lihavaleikkaukseen
- Anonyymi
Se tarvisi lihotusleikkauksen, että lihosi. Onko saparoa nöf nöf
- Anonyymi
Vieläkö shuhvi on annollaan
- Anonyymi
Hyvin antaa piikkiä vastaan
- Anonyymi
Nuori nainen ressukka myös kauppaa itseään.
Kyllä käyttö näkyy vaikka ikää tuskin kahtakymmentä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuori nainen ressukka myös kauppaa itseään.
Kyllä käyttö näkyy vaikka ikää tuskin kahtakymmentä.Missä häneen voi törmätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä häneen voi törmätä
Viime viikolla oli tuossa kaupan parkki paikkaa kiertämässä ja kävi kyselemässä autoista kuka ottaisi mukaan.
Tarjosi siinä rakkautta rahasta minulle ja kaverille.
Sääliksi oikeastaan kävi ressukkaa kun muutamalla kympillä tarjosi panoa.
- Anonyymi
Vielä ollaan hengissä. Ei huumeisiin kuole urpo
- Anonyymi
Aina voi vähän käyttää se kelleen mitään tee aloittaa vaa streitisti kunnon sekakäytöllä ja siitä siirtyy suoraan rännittää
- Anonyymi
Höpö höpö! Kuhmossa ei käytetä huumeita tai muut mömmöjä!
- Anonyymi
Takaisin ylös ⬆️
- Anonyymi
Veronmaksajilla pitää kustantaa asunnot ja kakki näille venkulaväisäsille kun eivät käy töissä. Voisivat asua pienissä majpissa mehtissä
- Anonyymi
Iklutko niille pitäis talvella tehdä?
- Anonyymi
En ole ikinä edes nähnyt kuhmon katokuvassa huume hörhöjä.
- Anonyymi
On niitä, humala on erilainen. Lääkehumalassa joka toinen.
- Anonyymi
Et osaa katsoa oikein.
En minäkään ennen kuin vuosia sitten turvallisuus kursseilla
Oulussa huume poliisin etsivä piti luennon huumeiden käyttäjien tunnistamisesta.
Silmät paljastavat hetkessä käyttäjän myös tietyt käsien liikkeet ovat tyypillisiä käyttäjille.
Myös se, että muissa maailmoissa oleva ei väistä ketään vastaantulijaa vaan törmää jos et itse väistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa katsoa oikein.
En minäkään ennen kuin vuosia sitten turvallisuus kursseilla
Oulussa huume poliisin etsivä piti luennon huumeiden käyttäjien tunnistamisesta.
Silmät paljastavat hetkessä käyttäjän myös tietyt käsien liikkeet ovat tyypillisiä käyttäjille.
Myös se, että muissa maailmoissa oleva ei väistä ketään vastaantulijaa vaan törmää jos et itse väistä.Jarpukkaan passaa
- Anonyymi
Kuhmossa lähinnä juopotellaan huumeita JOUTUU hankkimaan muualta
- Anonyymi
Venkula vvaisaselta nöh nöh
- Anonyymi
Minä oon kossulla pärjänny koko ikäni ja aamulla päätä kolottaa
- Anonyymi
Kovin on tuttua tuo, aina kun ottaa korva lääkettä, niin eikös pää tule kipiäksi, kumma juttu tuo.
- Anonyymi
Kuka tarjoo panoo? Saisi täältä semmoisen kyydin ettei vähään aikaan kyselee, on muuten sellanen mela että oksat pois, ja pitkällä seisokilla, tietää sen jälkeen saaneensa ja vallan unohtaa nuo touhut...
- Anonyymi
Kuulostaa aivan pillupasilta
- Anonyymi
Rostituutio on surullista
- Anonyymi
On tuu sääkin rännittää
- Anonyymi
Tarjootko töötit
- Anonyymi
En tuu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553723- 312134
- 402034
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171711Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401522Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 791423
- 1371154
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221113