Pyysin tapaturman jälkeen vakuutusyhtiötä maksamaan muutaman laskun, kun lääkäri totesi ja kirjoitti, että jatkuva kylkivamma on edelleen kipeä. Lähetin tiedon lähitapiolaan, josta tuli vastaus etteivät korvaa, koska alaselän nikamissa on kulumavika. Kyse oli kuitenkin kylkiluista. Kannattaisi vakuutusyhtiön henkilökuntaa kouluttaa edes vähän, missä ihmisen osat ovat.
Lähitapiola se vasta ovela on
Anonyymi-ap
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
No joo, luin äsken arvosteluja ko. vakuutusyhtiöstä eikä sen jälkeen sinun kokemasi kohtelu yllätä lainkaan.
Minua kiinnostaa se maksaako Lähitapiola ajoissa (ja keksimättä olemattomia vikoja ja likaisuutta) takaisin vuokra-asunnon vakuusmaksun? Eräs sukulaistyttö on pian muuttamassa ja mietiskeli em. asiaa - AnonyymiUUSI
Palovakuutukset Lähi-Tapiola kyllä irtisanoo ihan omatoimisesti,minultakin irtisanoivat ennen eläkeelle pääsyä palovakuutuksen kaikkineen .ilman mitään syytä.
40 vuotta sitä oli jo keritty maksamaan.1000€/v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197